Gå til innhold

Finnes det ikke ratt m/pedaler til Xbox?

BlueBird

Anbefalte innlegg

Har vært rundt på flere butikker bla. Spaceworld, Siba, Elkjøp, men ingen av butikkene har Ratt /m pedaler til Xbox! :wow: Men de har haugevis med ratt til PS2...

For meg virker det litt merkelig hvis det ikke finnes noe ratt til Xbox i det hele tatt... Å ha ratt og pedaler er hele essensen med et bilspill, mener nå jeg, og hvis ikke dette finnes til Xbox så, errrrr, kan jeg jo like greit bare bytte hele den nye Xbox'en inn i en PS2 i stedet.... :hmm:

Noen eksperter som kan uttale seg om dette?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes... har ett 4in1 selv.. Ett som passer til Xbox/GC/PS2/PC ..

Det har ratt, pedaler og girspak...

Mitt heter bare 4in1 Racing Wheel..

Husker ikke hvor jeg kjøpte det engang..

Men uansett...bytt Xbox'en i en PS2 du.. Alt er bedre enn Xbox..  :thumbs:

Javel? Og hva er begrunnelsen din for det? Det er vel en personlig oppfatning? Ettersom Excelsion har kjøpt seg xbox er det sikkert en grunn til det da vet du! Syntes det er unødvendig å engang nevne det! Svar på såørsmålet og hold kjeft om alt annet :)

Ang. det du spurte om, hva med denne saken? Den er desuten kompatibel med alle konsollene (muligens den BlueBird referer til?).

Hvis du er villig til å kjøpe utenlands kan kanskje denne eller denne være aktuelle!

Jeg har ikke selv prøvd noen av disse så hvis du finner tester av dem ville det kanskje vært smart å sett litt på de og. Fant desverre ingen tester selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...