lavizh Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hei, skal sette opp følgende nettverk hjemme : Består av: * Jensen SWITCH 8-port (10 / 100mbit). * Belkien HUB 4-porter. * Coresma Cable Router (Canal Digital, 750/150k). * Diverse TP kabler (cat. 5 100mbit). * 2stk innebygde nettverkschipper på hovedkortene. Jeg skal sette dette opp i et lokalt nettverk på et rom, jeg skal ha tilgang til hver av PC'ene fra hver av enkelt PC. Jeg må ha muligheter for å overføre filer i nettverket. Jeg skal også streame data fra slave hosten til master i 100mbit konstant hele tiden, jeg må derfor ha et program som gjør dette (noen som kan anbefale en god nettverks protokol program som kan overføre filer, etc... i nettverk?) Jeg kjører følgende specs : M-Audio Audiophile 24/96 lydkort Creative Labs 5.1 Live! lydkort Roland JP-8080 synth module Novation Supernova Pro-X synth module (upgraded) Steinberg SX2 midi sequencer + en 20 kanals mixer. MIDI og audio skal sendes via det interne nettet hele tiden + plugins som på en måte stjeler RAM og CPU fra slave maskinen, dette gjøres via et program jeg bruker i hosten (Cubase SX2) som heter FX Teleport. Latencyen øker med ca. 256/384 samples via nettet, det blir ca. 6-9ms latency, som utgjør ganske så mye, jeg trenger da stabil fil overføring konstant, jeg veit dette lar seg gjøre, sett det i bruk, men ikke fått det til selv enda, derfor kommer jeg naturligvis hit til dere Noe som har et godt forslag? Endret 18. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Beklager http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=247648 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå