able Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei, var innom på elkjøp trondheim på tiller i dag og fikk til min store overraskelse se at de solgte d70 med 18-70 objektivet. Fikk litt sjokk da de vanligvis har en kundemasse som ligger på et litt lavere nivå. spurte en av selgerne og fikk bekreftet at de virkelig solgte dette kameraet. Prisen? 12500!! Så tips til alle dere som lurer på å kjøpe et d70. billigere enn på elkjøp får du det ikke! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg ser ingen Nikon D70 på Elkjøps sine sider? Hvis du bruker produktguiden her på siden, finner du samme kitet for kr 12197,- hos databutikken.no , og det med frakt! Lenke til kommentar
Mauritz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Som de fleste vet bør man ikke ukritisk gå for det billigste alternativet blant webshop'ene. Databutikken.com er befengt med elendige erfaringer blant brukerne og opererer fra Sverige. D70 har de heller ikke på lager, det er "bestillingsvare" og da kan en jo tenke seg hvor lang tid det tar før man har det i hendene. Hvis det er slik at Elkjøp har D70 inne til 12500 så er det ikke noe å lure på, her kan man med rette si "løp og kjøp"! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Dessuten har vel Elkjøp prisgaranti, tror den skal gjelde nettbutikker også (iallefall det jeg har lest her på forumet) Mvh AW Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hmm, jobber på elkjøp og vi har IKKE fått det i oslo, mulig de har spesialbestilt. Får snakke med sjefen . Lenke til kommentar
lobster Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg ringte til Elkøp og fikk oppgitt over 14000 kroner for kameraet Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det er bare en veiledende pris som ligger i systemet hos kundeservice. Men ihvertfall på lørenskog kan vi få den ut til 12500, men på bestilling, ikke lagervare Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det er bare en veiledende pris som ligger i systemet hos kundeservice. Men ihvertfall på lørenskog kan vi få den ut til 12500, men på bestilling, ikke lagervare Kit? Med linser og alt? Vilke linse? AKIRA Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) 18-70. Bestilte et til meg selv, kan få inn flere hvis interessen er der. Endret 28. juni 2004 av rulleguru Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Elkjøp har ikke dette kameraet på lager, men skaffer det på bestilling. Prisen er et kit bestående av 18-70 mm DX linse og kamerahus med tilbehør. Prisen på 12.500 er meget bra, i tillegg har de 30 dagers prisgaranti og 30 dagers returrett (om kameraet ikke skulle svare til forventingene f.eks... ) Jeg gleder meg til stipendet kommer! =) Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kan være de krever å inngå en avtale uten returrett på så dyre spesialbestillinger... Hadde jeg gjort ihvertfall.. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kan være de krever å inngå en avtale uten returrett på så dyre spesialbestillinger... Hadde jeg gjort ihvertfall.. Sikker på at de kan det? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ja, jeg jobber der. På spesialbestillinger inngår vi ofte en avtale med ingen returrett, men om ikke selgeren sier noe om det og ikke skriver noe på kvitteringen har du selvfølgelig det. Lenke til kommentar
knutfh Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 18-70. Bestilte et til meg selv, kan få inn flere hvis interessen er der. - Hvor lang tid tok/tar det før kameraet kom til butikken etter bestillingsdato? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ja, jeg jobber der. På spesialbestillinger inngår vi ofte en avtale med ingen returrett, men om ikke selgeren sier noe om det og ikke skriver noe på kvitteringen har du selvfølgelig det. *Kremt* Du får det vel billig du da? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 noen hundre kroner under billigste norske nettpris.. Ikke store forskjellen Er en dags leveringstid fra den leverandøren. Såsant den er bestilt tidlig på dagen. (forutsetter at de har flere inne da) Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 noen hundre kroner under billigste norske nettpris.. Ikke store forskjellen Er en dags leveringstid fra den leverandøren. Såsant den er bestilt tidlig på dagen. (forutsetter at de har flere inne da) Jøss,trodde dere fikk 30% jeg? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 hvor har du bestilt den rulleguru? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kan være de krever å inngå en avtale uten returrett på så dyre spesialbestillinger... Hadde jeg gjort ihvertfall.. Elkjøp selger trossalt Plasmaskjermer til 50.000+ så en bestilling av D70+linse er ikke så veldig dyr bestilling Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kan være de krever å inngå en avtale uten returrett på så dyre spesialbestillinger... Hadde jeg gjort ihvertfall.. Elkjøp selger trossalt Plasmaskjermer til 50.000+ så en bestilling av D70+linse er ikke så veldig dyr bestilling Nei men så tror jeg ikke at de tar opp bestillinger på de plasma skjermene heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå