aog Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) fisk Kan dette bli til noe? Takker for all tilbakemelding som kan hjelpe meg å videre utvikle min ikke eksisterene designer skills +/- EDIT: Glemte en ting. Idene med siden var at den skulle være enkel og oversiktlig Endret 18. juni 2004 av aog Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 veldig enkel, men det liker jeg ... er redd den bakgrunnen blir litt for voldsom når den dekker hele skjermen ... kan aboslutt finne en bedre farge for siden ... den eggedosis gule fargen faller ikke helt i smak ... hos meg ... Lenke til kommentar
aog Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) ja... var litt skeptisk til den bakgrunnen.. hadde en annen farge, en litt mer gul farge.. ville det vert bedre? funker det med bare hvit? EDIT: Fargevalg er liksom min svake side.. ...eller en av de mange svake sidene når det gjeller webdesign ting.. men det er jo derfor jeg jobber med å bli bedre Endret 18. juni 2004 av aog Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ja... var litt skeptisk til den bakgrunnen.. hadde en annen farge, en litt mer gul farge.. ville det vert bedre? funker det med bare hvit? Blir jo veldig kjedelig om du kun skal bruke en hvit bakgrunn ... prøv deg litt frem med andre bakgrunner og bytt helst den menyen du har. Men ellers var siden din ganske enkel og 'ren'. Lenke til kommentar
aog Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 hmm... men skal jeg ha en "over_all" bakgrunnsfarge? Eller skal jeg ha en for hele siden, og en bak teksten? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 bakgrunnen lukter tutorial den kan også bli noe stor å laste ned om den skal dekke hele siden ellers en veldig enkel side, ikke noe spesiell header. det er ikke noe forskell på overskrift og brødtekst i typoen.. ellers ok, men ikke noe mer. virker som om siden er bygget på tutorialen som du bruker som bakgrunnsbilde, er ikke noe gale med det, men ville vært bedre om du var litt mer kreativ. Lenke til kommentar
aog Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 hehehe... bakgrunen la jeg inn for å prøve å få litt mer liv i siden.. er ikke overasket når du sier at det lukter tutorial siden bakgrunen er tutorial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå