Furyfax Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Lurer bare på hvordan en tar et såkalt "fakeshot " i EURO2004, ser at dette skal gå, men har aldri fått det til. Heller ikkje "chip" over keeper. Ballen blir bare en stor lobb.. Hilsen Paul Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Eg rekner med du har lest manualen og sjekka på heimesidene. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 har "mistet" manualen, men har sjekket hjemmesiden til spillet... ingen som kan "fakeshot" eller "chip" ? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 har "mistet" manualen, men har sjekket hjemmesiden til spillet... ingen som kan "fakeshot" eller "chip" ? Hmm, noe får meg merkelig nok til å tro at du har piratkopiert dette spillet. I så fall kan du gå og kjøpe spillet, og så sjekke manualen. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 regner jo med at en bruker finte knappen på dette, som er skift etter default men dette funker ikke.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hmm, noe får meg merkelig nok til å tro at du har piratkopiert dette spillet. I så fall kan du gå og kjøpe spillet, og så sjekke manualen. Hehe, det spelet er så ufattelig dårlig at det ikkje er verdt å kjøpe det ein gang.. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 og du trenger kanskje ikke akurat å skryte over at du har piratkpoiert spillet, eller? uansett så tar du en chip ved å først presse "player run" knappen, for deretter umiddelbart presse "through ball" knappen (mens du har "player run" knappen inne) fikk litt dårlig smak i munnen av å hjelpe deg... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 og du trenger kanskje ikke akurat å skryte over at du har piratkpoiert spillet, eller? uansett så tar du en chip ved å først presse "player run" knappen, for deretter umiddelbart presse "through ball" knappen (mens du har "player run" knappen inne) fikk litt dårlig smak i munnen av å hjelpe deg... Hææ!?! eg ha no fan ikkje skrytt øver at eg ha piratkopiert noke spel!!! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 når du verken nekter for at du har kopiert spillet, og sier at spillet er så ufattelig dårlig at du ikke gidder å kjøpe det, så tolker jeg det slik, ok kanskje ikke akurat "skryte", men rettningslinjene i dette forumet (og resten av verden) er krystall klar på dette området. Men for all del, jeg driter egentlig i om du har kopiert/kjøpt spillet, selv om det kanskje ikke virket slik.. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 vet du kossen du tar finte skudd og ? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 når du verken nekter for at du har kopiert spillet, og sier at spillet er så ufattelig dårlig at du ikke gidder å kjøpe det, så tolker jeg det slik Gullegutt har jo aldri sagt at han har spillet heller ... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Slutt å hakk på folk og svar nå heller på spørsmålet i tråden please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå