Gå til innhold

Er Counter Strike, Condition Zero bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Botene er så smarte at det er morsomt å spille det etter min mening. Du blir overrasket over hvor smarte de er og at de følger hver eneste kommando som blir gitt og kan være uening. Jeg har også lest at 1.2 patchen til condtion zero (gjennom steam) vil gjøre gislene smartere sånn at de kan gå opp og ned stiger, knuse vinduer, nekte å bli med hvis de er redde, heheh. Det er også nye player models til spillet i patchen som gjør til at spillet skiller seg litt mere fra det vanlige CS. Jeg digger dette spillet og mener at du gjør et godt kjøp! Bare botene er verd alle penga. De er faktisk kåret til smarteste boter i et spill. Kjøp spillet på Elkjøp eller Lefdal, 249,-!

Endret av Kilko
Lenke til kommentar

CS:CZ er et kjedelig spill, gikk gjennom Deleted Scenes på 1 time å 15 min. Altfor enkelt. Om skal du spille online MÅ du ha Steam :mad: Irriterende!! :hrm:

Er som mange har sagt, CS:CZ er et spill for nybegynnere, mot boter er heller spesielt morsomt. :thumbdown:

Det er min mening. Ikke bli påvirket....eller (?) :hmm:

Lenke til kommentar

Eg synast faktisk at spelet er ganske spannande. Deleted Scenes er jo ikkje så bra, men det er ein grunn til at det heitar Deleted Scenes og ikkje Counter-strike: Condition Zero Mission. Viss du spelar på Expert vanskegrad så kan spelet vera ganske vanskeleg. Dessutan er det bedre å spela på internett enn cs 1.6 med tanke på bugs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...