Gå til innhold

Hoderulling av Al-Quaida (igjen)

Anbefalte innlegg

Ja, på Guantamo hogger de hodet av en fange hver dag  :laugh: 

Fra spøk til fakta. Hvis ikke det plager deg at noen hogger hodet av en uskyldig mann uansett nasjonalitet eller religion, tror jeg at jeg ville oppsøkt hjelp hvis jeg var deg.

Enig. Temaet her var halshogging av vestlige utført av al-Qiada-terrorister.

Dette blir ikke rettferdiggjort med å vise til amerikanske overgrep her eller der, dessuten sitter en stakkars sør-koreaner akkurat nå og venter å få sitt hode hugget av, neste mann kan like gjerne være en nordmann.

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, på Guantamo hogger de hodet av en fange hver dag  :laugh: 

Fra spøk til fakta. Hvis ikke det plager deg at noen hogger hodet av en uskyldig mann uansett nasjonalitet eller religion, tror jeg at jeg ville oppsøkt hjelp hvis jeg var deg.

Dette blir ikke rettferdiggjort med å vise til amerikanske overgrep her eller der, dessuten sitter en stakkars sør-koreaner akkurat nå og venter å få sitt hode hugget av, neste mann kan like gjerne være en nordmann.

:hmm:

Hodet til sør-koreaneren skal rulle nå siden tidsfristen er gått ut. Vi får vel vite mer ganske snart.

Lenke til kommentar
Rart at det er galt av Amerikanerene å banke fangene litt, men riktig av Terroristene å kappe hodet av Amerikanerene???

Det er no ingen som har sakt at det er riktigt av terroristene å kappe av hoder.

Ja, på Guantamo hogger de hodet av en fange hver dag

Det er ingen som veit kva som skjer på Guantamo forid det er ingen som har vert der å sett kva som skjer. Men at dei kapper hodene av folk vi eg no tvile litt på.

Det har kanjse ein samenheng mellom terrorister som kapper hodene av amrikanere og Usa som torturerer arabere.

Lenke til kommentar
Usa er ikke medlem av genevekonvesjonen, så hvorfor skulle fienden bry seg om den. Er faktisk ganske enig i psilocybe`s tenke måte.

De er med. Få fakta opp før du prater neste gang. Eller vent til du blir tørr bak øra.

Å godta et drap fordi en annen gjør det samme er jo helt fantastisk logisk.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar

Og unnskyld meg for at jeg har blitt herdet av vår syke verden... jeg har opplevd så mye vold, massakrer og faenskap mens jeg har levd at jeg har mistet all form for medfølelse for slike ting (og dette er takket være deg og resten av verden)...

Dere får høste som dere sår (eller noe i den duren).

Tenk litt over det jeg sa nå! Ikke min feil at jeg er blitt som jeg er blitt... jeg er et barn av verden og samfunnet, med evne til å bry meg, men slikt... jeg kan ikke bare gjøre annet enn å le av deres hysteriske reaksjoner rundt enkelt-drap, mens massedrap i regi av en "frigjøringskrig" støtter enkelte av dere (les: Irak og ENKELTE)

Lenke til kommentar

Halshugg alle Al-Quaida-fangene i SA, så er iallfall ett av kravene til terroristene eliminert. Kanskje filme seansen også, banke driten ut av abedullahen til'n er helt dressert slik at man kan få med en rørende bønn om å få leve.

Lenke til kommentar
Tenk litt over det jeg sa nå! Ikke min feil at jeg er blitt som jeg er blitt... jeg er et barn av verden og samfunnet, med evne til å bry meg, men slikt... jeg kan ikke bare gjøre annet enn å le av deres hysteriske reaksjoner rundt enkelt-drap, mens massedrap i regi av en "frigjøringskrig" støtter enkelte av dere (les: Irak og ENKELTE)

Så vidt meg bekjent så har vel Al-qaida _minst_ 5000 mennesker på sammvittigheten.

Men det er jo pytt pytt det.

Lenke til kommentar
Så nettopp den siste chopchop-videoen til "terroristene". Det er bestialsk, men som man sier: "In love and war...".

Dette er kun en trist følge av verdenspolitiets inntog i andres affærer.

Som igjen er en trist følge av 11. september

Lenke til kommentar
Så nettopp den siste chopchop-videoen til "terroristene". Det er bestialsk, men som man sier: "In love and war...".

Dette er kun en trist følge av verdenspolitiets inntog i andres affærer.

Som igjen var en trist følge av.... Skal ikke skrive mer siden jeg vil bli lynsjet.

Lenke til kommentar

Nei... 11. september kommer etter verdenspolitigreiene...

Verdenspolitiets inntog i andres affærer -> 11. september -> Diverse krigføring -> Krig mot terrorisme -> Halshugging av gisler -> mer halshugging av gisler

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Nei... 11. september kommer etter verdenspolitigreiene...

Verdenspolitiets inntog i andres affærer -> 11. september -> Diverse krigføring -> Krig mot terrorisme -> Halshugging av gisler -> mer halshugging av gisler

Skal vi dra det helt tilbake til jesustiden?

Hva er stillingen?

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
At islamistene hater den vestlige verden fordi vi har overtatt etter at de dominerte i de eldre dager. Man må jo ikke glemme at Allah er stor.

*kremt* Nå skal man tross alt ikke glemme de store korstogene som de kristne gjorde mot den muslimske verden fordi de skulle kristne de... Er det rart islamistene føler seg truet av den vestlige verden? jeg bare spør

*edit* Og om man ser opp igjennom historien har det alltid vært de kristne som har bedrevet misjonering og skulle omvende alle andre. (eller skal jeg si den hvite mann?) Det er ALLTID den vestlige verden med kristendommen i spissen som har skullet presse våre ting nedover halsen på andre. Nå er det vel kanskje ikke akkurat kristendommen vi prøver å presse på midtøsten og den arabiske halvøy heller, men likhetstrekkene er der.... Og USA er landet som har stått i spissen for denne "tvangen"...

Og et lite tillegg til enkelte... dere som faktisk ikke skjønnte det... USA vil omvende de til å bli markedsøkonomiske land, få inn den vestlige kultur, kort sagt, bli som USA!

Endret av thoufiend
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...