Syar-2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article241920.ece TV 2 Nettavisen har sett de groteske bildene. Det første viser hodet til Johnson med en kniv hvilende på amerikanerens panne. På det andre bildet holder en av drapsmennene hodet etter håret, mens hodet på det siste bildet er plassert på ryggen av Johnsons kropp. - Som svar på det vi har lovet, å drepe gisselet Paul Marshall etter at tiden er ute, har den vantro fått sin rettferdige behandling. La ham få smake noe av de muslimer fikk da de ble truffet av ild og raketter fra Apache-helikoptre, heter det i en uttalelse på nettstedet . Disse folka har vel gått av skaftene ..? Er dette krigføring . http://libertyunites.tv/ Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Skjønner ikke helt hva de vil oppnå med dette. De må da ha vist at kravene de kom med, aldri ville bli innfridd. Syke, syke personer. Men de får sikkert et par nye ektreme personer til sin sak med dette. De tiltrekkes av dette... Dette er ikke krigføring, men ren og skjær terrorisme. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Latterlige mennesker... l-a-t-t-e-r-l-i-g-e-!! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Sånt skjer når man har en SYK religion!! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Sånt skjer når man har en SYK religion!! ...Har ingenting med religion å gjøre... Dette er terrorister Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Nei har ingenting med religion å gjøre.....bare se kor fredelige de muslimske landene er. Skikkene deres osv..... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hm.. amerikansk fengsels-overall. Samme som "Nicholas Berg" var ikledd. For øvrig ser jeg ikke helt hvorfor folk må lage så mye oppstyr om at fyren ikke var militær. Han var en del av en okkupasjons-styrke som forsuret livene til millioner av mennesker. Ikke kom og fortell meg at dere ikke ville sett på ham som en fiende hvis USA plutselig hadde invadert Norge. Hvis Apache-helikoptrene hadde drept og lemlestet dine venner og kjente, tror jeg nok en lusen mekaniker hadde fått gjennomgå like mye som en soldat. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 For øvrig ser jeg ikke helt hvorfor folk må lage så mye oppstyr om at fyren ikke var militær. Han var en del av en okkupasjons-styrke som forsuret livene til millioner av mennesker. Ikke kom og fortell meg at dere ikke ville sett på ham som en fiende hvis USA plutselig hadde invadert Norge. Hvis Apache-helikoptrene hadde drept og lemlestet dine venner og kjente, tror jeg nok en lusen mekaniker hadde fått gjennomgå like mye som en soldat. eeeeeeeeeeeeeeh HAN VAR I SAUDI-ARABIA. Og jeg ser at du er en hengiven støtter av genevekonvesjonen. Også at du støtter regulære drap. Artig Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 eeeeeeeeeeeeeeh HAN VAR I SAUDI-ARABIA. Og jeg ser at du er en hengiven støtter av genevekonvesjonen. Også at du støtter regulære drap. Artig Usa er ikke medlem av genevekonvesjonen, så hvorfor skulle fienden bry seg om den. Er faktisk ganske enig i psilocybe`s tenke måte. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Når de ikke selv følger noen lover for behandling av fanger kan de vel ikke forvente at fienden skal det heller? Og nå rett etter torturskandalen til USA og... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Når de ikke selv følger noen lover for behandling av fanger kan de vel ikke forvente at fienden skal det heller? Og nå rett etter torturskandalen til USA og... Nå er brukte jo USA nettopp denne grunnen for å rettferdiggjøre fangetortur. Er det også greit da? Heldigvis så ble de skyldige skutt og drept da de skulle dumpe liket. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 eeeeeeeeeeeeeeh HAN VAR I SAUDI-ARABIA. Og jeg ser at du er en hengiven støtter av genevekonvesjonen. Også at du støtter regulære drap. Artig Usa er ikke medlem av genevekonvesjonen, så hvorfor skulle fienden bry seg om den. Er faktisk ganske enig i psilocybe`s tenke måte. hmmm.... USA har vært medlem av Genevekonvesjonen siden 1882... Den personen som fikk hodet sitt kuttet av denne gangen var i Saudi-Arabia. Ikke i Irak. Han hadde ikke noe med Irak og okkupasjonen å gjøre. Kravene til terroristene var at Saudi-arabia skulle slippe ut alle ekstremister fra fengslene... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 eeeeeeeeeeeeeeh HAN VAR I SAUDI-ARABIA. Og jeg ser at du er en hengiven støtter av genevekonvesjonen. Også at du støtter regulære drap. Artig Usa er ikke medlem av genevekonvesjonen, så hvorfor skulle fienden bry seg om den. Er faktisk ganske enig i psilocybe`s tenke måte. hmmm.... USA har vært medlem av Genevekonvesjonen siden 1882... Den personen som fikk hodet sitt kuttet av denne gangen var i Saudi-Arabia. Ikke i Irak. Han hadde ikke noe med Irak og okkupasjonen å gjøre. Kravene til terroristene var at Saudi-arabia skulle slippe ut alle ekstremister fra fengslene... Beklager, min feil. Skulle ha sjekket bedre opp. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Kremt. Nevnte jeg noe om Irak i innlegget mitt? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Kremt. Nevnte jeg noe om Irak i innlegget mitt? hmm... nei.. Men du nevnte "okkupasjons-styrke", "Apache-helikoptrene" og "invadere". Hvis ikke jeg har gått glipp av en stor nyhet, så har ikke USA invadert SA. Disse terroristene driter i om han har vært med å vedlikeholdt apache helikopterne. Kravene de kom med, var at SA skulle slippe ut ekstremister fra fengslene sine. Ikke noe om at USA skulle komme seg ut av Irak. Dette er syke personer som har blitt hjernevasket til å tro at alle vestlige er fritt vilt... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hmm. USA knerter jo _ofte_ sivile i Irak og. Det beste jeg vet er folk som skylder på deres (jeg siterer): "åååå Gud så fæle religion og kultur!!!!!!". Huff, uvitenhet er en flott ting. Om du har verdens tredje største militære makt i mot deg: Hva ville du ha gjort? Dette er en direkte motreaksjon på USA's kyniske krigføring. PS: Jeg er ikke mot USA på noen måter. Orker ikke å bli flamet. PPS: Microsoft er flott. Endret 21. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Kremt. Nevnte jeg noe om Irak i innlegget mitt? hmm... nei.. Men du nevnte "okkupasjons-styrke", "Apache-helikoptrene" og "invadere". Hvis ikke jeg har gått glipp av en stor nyhet, så har ikke USA invadert SA. Disse terroristene driter i om han har vært med å vedlikeholdt apache helikopterne. Kravene de kom med, var at SA skulle slippe ut ekstremister fra fengslene sine. Ikke noe om at USA skulle komme seg ut av Irak. Dette er syke personer som har blitt hjernevasket til å tro at alle vestlige er fritt vilt... Bare fordi dei ikkje har ein militær okupasjons styrke i SA så kan det fort bli det. Prøver Sa å gjøre noko som Usa er uenige i blir det krig. Spesielt vist dei stoper eksporten av olje. Usa sin økonomi er heilt avhengig av Sa sin olje. Blir det på noken måte uroligheter i Sa som vil hindre eksport vil Usa gå inn med militær makt. Når det i tileg er stasjonert svært mangen amrikansje soldater i Sa så kan ein jo begyne å lur på om det ikkje er ein okkupasjon. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hm.. amerikansk fengsels-overall. Samme som "Nicholas Berg" var ikledd. For øvrig ser jeg ikke helt hvorfor folk må lage så mye oppstyr om at fyren ikke var militær. Han var en del av en okkupasjons-styrke som forsuret livene til millioner av mennesker. Ikke kom og fortell meg at dere ikke ville sett på ham som en fiende hvis USA plutselig hadde invadert Norge. Hvis Apache-helikoptrene hadde drept og lemlestet dine venner og kjente, tror jeg nok en lusen mekaniker hadde fått gjennomgå like mye som en soldat. Rart at det er galt av Amerikanerene å banke fangene litt, men riktig av Terroristene å kappe hodet av Amerikanerene??? Lenke til kommentar
thoufiend Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hva er oppstyret rundt? Om slike ting plager dere, se på Guantamo og USA's historie og om dere fortsatt klager over dette bør dere seriøst vurdere å sammenligne ting... disse folka halshugde -1- sivil mann.. hvor mange sivile har ikke USA tatt livet av MED VILJE opp igjennom årene kun for å kanskje tjene et par millioner dollar? jeg bare prøver å sette ting litt i perspektiv! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ja, på Guantamo hogger de hodet av en fange hver dag Fra spøk til fakta. Hvis ikke det plager deg at noen hogger hodet av en uskyldig mann uansett nasjonalitet eller religion, tror jeg at jeg ville oppsøkt hjelp hvis jeg var deg. Endret 21. juni 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå