Gå til innhold

Livet mitt er tilbake! (OBS! Langt innlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ZkedaR: Gjør det du kan for å få fiksa den nakken. Kroniske smerter er ikke bare vondt. Det er urettferdig, dønn meningsløst og en skikkelig trivselsvampyr.

Det skal jeg, er bare å komme seg igang, har desverre andre ting som står en del høyere på lista enda... Men ved slutten av dette året SKAL jeg ikke ha vond nakke lenger... Håper jeg :)

Bra du har blitt frisk igjen da, tror ikke gallestein er så godt nei...

Takker så meget Kaiern ;)

Marti: Hva menes med det? Er skadde folk søppel? Nei, det gjorde du ikke, sowwy :D

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Ironi Zkedar, ironi. Bare litt rart at vi sitter og diskuterer skadde folk (som du kaller det) på en hardware side. Jeg mener ikke at skadde folk er søppel men jeg synes det er litt morsomt å tenke på. Håper ikke du tok deg nært av det.

Btw, stå på.

Lenke til kommentar

Nei, tok meg ikke nær av det... Bare skjønte ikke hva du mente?

Gikk nok glipp av den ironien ja, er jo ellers ironiens konge, men slik skjer :)

Skadde var det eneste jeg kom på, sov litt vel lite i natt... :p

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Uff, bra det går bra med deg, hadde en guffen opplevelse på sykkel her i høst, skulle "hoppe" ned fra fortauet, oioio, der kom det en kompis inn RETT forran meg, husker ikke mye av falllet, men etterpå skrek jeg noen gloser og hoppet rundt.. Så blei jeg drit svimmel og måtte sette meg ned, skulle jeg reise meg opp.. Neida, det nyttet ikke, venstre arm hadde store smerter, den var og litt skeiv ( :huh: ).. Pappa kom og hentet meg, dro til sykehuset der de satt på en midlertidlig gips, dro til østfolds sentralsykehus og ventet, joda når jeg kom inn.. GJETT HVA LEGEN MÅTTE GJØRE? .. Sette inn 2 bedøvelser i den saken jeg fikk på handa, og en der armen bøyde seg.. Så gikk det 3 sek, så hørte jeg et knekk, han knakk armen i stilling.. Så neste morgen ble jeg operert, fikk inn en metall plate for og holde det meste på plass.. Og gikk med gips i 7 uker.. 7 uker uten gym .. :thumbup::D siden jeg hater gym..

. satt og gjorde lexer istedet.. ganske deilig med lexefri nesten hele tiden :)

Og carsten, bra du er tilbake :)

edit: la merke til at du ville at andre skulle komme med sine "historier" , og siden jeg kjedet meg.. la jeg til min "historie"

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
og nei, 3.5 år med vondt i nakken er ikke mye morro, nærmere ett helvette uten like :(

Samma greia som deg.. må gå gjevnlig til kiropraktor og knekke opp nakkevirvlene.. ellers går jeg rundt med hodepine 24/7..

Bandidos Pelle, naijs det ordna seg da, kjipt å slite med ting så lenge.. tærer mye på en!

Lenke til kommentar

Jeg har også et problem. :(

Tidligere i uken så merket jeg at jeg var litt snål i høyre håndledd, dagen etterpå var det bra, men på onsdag skulle vi ha push-ups på treningen og plutelig fikk jeg dritondt da jeg la meg ned og bøyde håndleddet for å begynne på 2. serie.

Hoppet heller uti vannet og svømte litt istedet og da jeg kom hjem holdt jeg håndleddet ganske mye i ro. Torsdag merket jeg ingenting til det, men da det kom til fredag merket jeg at jeg ikke kunne bøye håndleddet like langt som det andre uten at det gjorde vondt. Jeg gikk rundt en stund og bevegde håndleddet for å skjekke om jeg bare trengte å varme det opp, men det var til heller liten nytte (ble bare bittelitt bedre), så jeg bestemte meg for å ta det med ro. Har ikke rukket å gå til kiropraktor/lege for å få skjekket det, og er ikke sikker på om jeg skal det heller.

Er det noen som har peiling på hva det kan være??

(Gjør vondt akkurat når håndleddet er 90° i forhold til underarmen)

:no:

Lenke til kommentar
Jeg har også et problem. :(

Tidligere i uken så merket jeg at jeg var litt snål i høyre håndledd, dagen etterpå var det bra, men på onsdag skulle vi ha push-ups på treningen og plutelig fikk jeg dritondt da jeg la meg ned og bøyde håndleddet for å begynne på 2. serie.

Hoppet heller uti vannet og svømte litt istedet og da jeg kom hjem holdt jeg håndleddet ganske mye i ro. Torsdag merket jeg ingenting til det, men da det kom til fredag merket jeg at jeg ikke kunne bøye håndleddet like langt som det andre uten at det gjorde vondt. Jeg gikk rundt en stund og bevegde håndleddet for å skjekke om jeg bare trengte å varme det opp, men det var til heller liten nytte (ble bare bittelitt bedre), så jeg bestemte meg for å ta det med ro. Har ikke rukket å gå til kiropraktor/lege for å få skjekket det, og er ikke sikker på om jeg skal det heller.

Er det noen som har peiling på hva det kan være??

(Gjør vondt akkurat når håndleddet er 90° i forhold til underarmen)

:no:

fikk det samme for 2 uker siden da jeg tryna på sykkel ( uteN Og BReKKE NOE :D ) var som deg, presis og.. Men, gikk over ganske fort ( 5-6 dager ), får vondt noen ganger, men gir pokker, er så lite, er borte nå forresten :) Trur du kan ta det med ro, høres ut som det samme som jeg hadde,..

Lenke til kommentar
*lang quote*

fikk det samme for 2 uker siden da jeg tryna på sykkel ( uteN Og BReKKE NOE :D ) var som deg, presis og.. Men, gikk over ganske fort ( 5-6 dager ), får vondt noen ganger, men gir pokker, er så lite, er borte nå forresten :) Trur du kan ta det med ro, høres ut som det samme som jeg hadde,..

Veldig betryggende å høre.... :yes:

(Noe drit å gå rundt og ha ondt :mad: )

Lenke til kommentar
*lang quote*

Veldig betryggende å høre.... :yes:

(Noe drit å gå rundt og ha ondt :mad: )

Love deg, det du beskriver høres riktig ut.. ( Jeg fikk vondt dagen før tentamen :mad: ) Og gikk rundt og vridde på håndleddet for og varme opp .. Vridde hele dagen, men hjalp lite til den dagen det ble litt og litt bedre :)

Lenke til kommentar

Slenger inn en ganske trist historie her om en venn av meg som er (var) skate-freak..

Det hele begynte i august i fjor da han begynte å føle seg småslapp til tider og ikke helt på topp.

I November ble han skikkelig slapp og det var tungt å gå til skolen.

Etter jul greide han lenger ikke å stå oppreist selv, så han satt sa i rullestol.

I februar, så greide han lenger ikke å smile eller blunke.

Den dag i dag, så greier han å løfte glass og smile, men han sitter fortsatt i rullestol..

Ingen leger har skjønnt hva som har skjedd, og de har heller ikke peiling på en kur.

Det de vet, er at noe angrep nervene og musklene hans som resulterte i at han ble lammet med tiden.

Det har stoppet opp nå, men siden sykdommen hans ikke ble oppdaget før den dagen han besvimte på gulvet hjemme, så er sjansene små for at han vil bli bra.

Syns veldig synd på han, da han er i familien min, er 15 år, og som sagt over, skatefreak som var veldig god med skateboardet, og han må jo nå sitte dagen lang på et sykehus fullt av gamle..

Han går nå på Anabole steroider, da han nesten ikke spiser noe og er så tynn som ei flis.

Ikke bra :(

Det var min historie, med meg har det skjedd mye rare skader, men alt sitter vel fortsatt sånn som det skal, eller gjør det det? :ermm:

Endret av Kasp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...