8210fan Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 jeg vil gjerne høre om det er noen som har noe negativt om telefonen. Lenke til kommentar
leven Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 da foreslår eg at du kjøper den for den prisen du har trenkt hadde en for en stund siden og var fornøyd med den men den er litt treg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Mange som brenner seg på å kjøpe brukte mobiler og sånnt, bare sier det. Du får selvfølgelig gjøre hva du vil. Kjøper aldri brukt datautstyr, mobiler eller lignende selv pga at det er slitt på forskjellige måter. Batterier kan være slappe, koster endel for nytt batteri. Div hardware kan være overklokket og fikklet med... Det var dine ord, jeg har god erfaring med a kjaape brukte ting Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 det har jeg også. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hadde t68i selv... var meget fornøyd. men i og med at den er gammel har nok prisen sunket en del. hvis den er som beskrevet ville jeg gitt omkring 500 tror jeg. men husk at den er treg, men til en som bare trenger å ringe, sende meldinger + + er den bra nok Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Joysticken på T68i er litt hard, men helt grei. Hva mener du med helt fast? Man skal da kunne røre på den Uenig, T68i har en god joystick. men t68i er treg, dårlig skjerm. men den har bluetooh så.. Lenke til kommentar
oletone Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har T68i nå, og er godt fornøyd med den, vurderer riktignok å skifte den ut med T630 snart, men jeg har kun gode erfaringer med T68i. Den har blåtann, MMS, Epost-funksjon, god kalenderfunksjon, fantastisk batteri(den går lett en uke på en lading). Eneste minus må være skjermen(mindre farger enn de nye telefonene)... løp å kjøp!! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 prøver å svare på spørmålet jeg da Jeg har hatt 4 stk t68i som jeg sendte tilbake, fikk en t610 av SE tilslutt Kjente ting med den er: den henger slik at du må restarte den Bluetooth modulen i den suger noe innmari med strøm Den slutter å ta imot anrop, folk ringer til deg og det ringer i deres ende, men t68 gjør ikke antyding på hverken display eller med ringe tone. Den kutter samtaler etter ca 30-60 sek taletid helt uten grunn. Den kobler ikke opp i det hele tatt når du skal foreta anrop. Som sagt fikk jeg fire telefoner som hadde disse feilene, og SE innrømte at det var et kjent problem med de. Men finner du en som ikke har disse feilene så er det en kjempetelefon. Kan også anbefale kameraet til den, det tar bedre bilder enn nokia 6600 tar idag, men det har ikke like god nattmodus da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå