unwill Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Nå har jeg ikke en av de store musene som jeg kan hvile hele hånda på, så etter noen dager med intensiv gaming så dukker det opp en "kule". Noen som har en kur mot det? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAA...har du kanskje prøvd Hjemmets Lege eller no sånt? Allers osv. Dette er et spill-forum. Man driter vel i om man har fått en liten kul her og der...?! ;D Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 stikk hull på den :smile: neida, går vel ann og trene den igjen eller noe. spør en trener Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Det kan vaere en muskel-knute det er snakk om her. Slike oppstaar ved belastende, knytende muskelbruk i senerike muskler. Behandling: ...og dette er faktisk sant ...legen ber deg legge haanda paa et bord, og feste blikket paa den derre tavla med bokstaver som man sjekker synet med, og lese bokstavene sakte... ...saa daeljer han til muskel-knuten med en stor hammer. - fakta ****. Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Quote: On 2002-04-17 16:28, DrDoogie skrev:Det kan vaere en muskel-knute det er snakk om her.Slike oppstaar ved belastende, knytende muskelbruk i senerike muskler.Behandling: ...og dette er faktisk sant ...legen ber deg legge haanda paa et bord, og feste blikket paa den derre tavla med bokstaver som man sjekker synet med, og lese bokstavene sakte......saa daeljer han til muskel-knuten med en stor hammer. - fakta ****. lol Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 ahahahah ROFL LMAO lol ahhahaha heheheh hohohoh :grin: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 ROFL HAHAHA :grin: *wet with tears* Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 da kan du jo gjøre det selv:) Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Den beste måten å løse opp en muskelknute er ikke å denge den med hammer. Det beste er å massere den, kanskje trykke hardt på den, men ikke slå. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 denge den er jo effektivt - "litt" bivirkninger tåler du vel :smile: Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 En sånn liten knute midt på håndleddet på en måte, altså i tillegg til den ytterst. Jeg hadde en sånn en når jeg var liten, husker ikke hvorfor, men det er mulig det var på grunn av overdreven PC-spilling. Det kan også ha vært en håndball skade. Husker heller ikke hvordan jeg ble kvitt den. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 er vel heller mer sannsynlig at du har råna så mye rundt med musa at du har fått DE musklene av det! det er vel sikkert noe å gå rundt å sjekke damer på byen med! "sjekk DE muskla jeg har fått av å bruke musa (ikke DEN musa)" Lenke til kommentar
Protector Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 er vel heller mer sannsynlig at du har råna så mye rundt med musa at du har fått DE musklene av det! det er vel sikkert noe å gå rundt å sjekke damer på byen med! "sjekk DE muskla jeg har fått av å bruke musa (og nei, ikke DEN musa)" Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Eller kanskje du har fått dem muskla av å se på for mye porr. Nåvel. Vil ikke det lureste være å kjøpe ei bedre mus, så gir sikkert svineriet seg etterhvert... (for nei, jeg tror ikke no særlig på å å spille mindre.) Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Av og til får jeg en kule nede under belte regionen.. Jeg har ingen kur for det,men den går bort etter hvert.. Kanskje din også forsvinner med tiden.. http://www.kimwetteland.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå