_Talon_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei! Jeg har et spørsmål til alle dere SFF folk: Vil en X800 GPU passe i en SN85G4 burk? En annen ting: hvis den passer vil det være nok plass mellom "veggen" og vifta? Talon Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ja, den passer =) Har selv sett flere bilder av det Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 tror nok det blir et par mm mellom vifta og veggen ikke mye ihvertfall.. Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Er det nok luft mellom veggen og vifta til at temperatur vil være akseptabel? Eller må jeg ha en Black Mesh Window i tillegg? Det ville vært kjipt hvis jeg fikk et lite temperaturproblem inni den lille boksen med såpass heftig hardware som det skal være i den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er plass, men anbefaler på det varmeste (uansett skjermkort), nytt mesh. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ellers er det vel nok av Barebone-folk rundt om kring som har skåret ut et hull rett over skjermkortvifta. Blir riktignok ikke så fint, men kanskje det går an å pynte litt på det.... Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå