Icenor Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har litt problemer med Bit Torrent nedlastnings programmet. Jeg har en 4mbit linje ned og 700kbps opp, men når jeg laster ned får jeg igjennomsnitt 10-20kb ned og 60-70kb opp. Dette kan da ikke være riktig? Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bit Torrent søker etter nye brukere å laste ned fra hele tiden da.... Om han finner 100 brukere med den filen du skal ha tak i, vil du laste ned fortere enn når du laster ned fra bare 1... Har samme problemet selv...går enda tregere hos meg da ... men tror feilforklaringen er det som står over... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Har du åpna portene viss det er ngt du har? 4Mbit/s 700kbps hørdes veldig ut som NGT quatro aktivering. Viss portene i ngt routeren ikkje er åpna får du ikkje noko særleg fres på nedlastinga. Og andelen som har den same fila har også ein del å sei på hastigheiten. om korleis å åpne porter i NGT-routeren kan du lese her mvh JanEirik Endret 18. juni 2004 av Jankee Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Om det er en populær fil er dette opplegget for nedlistinga hos meg.... I starten: - laster ned fra 1 - 10 kB/sec. Fra fila er lastet ned over 60%: 50 - 100 kB/sec. Kan vel ikke ha noe med router.. Jeg har en Linksys trådløs router... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det er normalt å ha dårlig i starten på filen, det skal som regel øke utover fordi den da har fått søkt etter flere brukere. Hastigheten varierer veldig fra om det er en populær eller en ukjent fil du laster ned. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 hvilket BT prog bruker du? det originale? da kan du iallefall med fordel bruke Azures , ABC eller B3 torrent. For min del økte disse hastigheten veldig! linja mi maxer seg stort sett ned (704 kbs), mens det putrer bare 10 kb\s ut Lenke til kommentar
klinka Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 BT shadows er garantert det beste BT programet for beggynere, så etter en stund bør du beggyne med Azurus elr ABC. hvis du har en brann mur bør lyset være GULT jeg hadde et fierwall problem med min ruter. den ville absolutt ikke bli ruta gjennom den så jeg måtte bare fjerne den. jeg har en linje på 775/275 kbs og får en fart på 60-80 kbs på alle de nyeste downloadene. prøv å komme inn på rutern din ved å finne ip en din på www.whatismyip.com Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 BT shadows er garantert det beste BT programet for beggynere, så etter en stund bør du beggyne med Azurus elr ABC. Nå har jeg ikke prøvd BT shadows, men kan ikke si at hverken Azurus eller ABC har noe innviklet over seg med tanke på nybegynnere? hva er forskjellen `? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Azurus er bare konge, beste jeg har prøvd. Lettfattet og stabilt all the way Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Kjører ABC jeg, men syns Azurus er minst like bra! Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Har nå brukt ABC i et par uker, men sånn ca. 80% av gangene jeg skal lukke programmet, så vil den ikke og det ender med en Ctrl+Alt+Delete. Noen andre som har samme problemet? Skal test Azurus nå for å se hvordan den oppfører seg. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hadde samme problemet før jeg og... vet ikke hva det var , men det løste seg. sleit også med at det brukte 100% cpu hele tiden. men det gjorde azurus også.... det er også borte nå.... men spør du hva jeg har gjort. kan jeg ikke svare Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Har nå brukt ABC i et par uker, men sånn ca. 80% av gangene jeg skal lukke programmet, så vil den ikke og det ender med en Ctrl+Alt+Delete. Noen andre som har samme problemet? Skal test Azurus nå for å se hvordan den oppfører seg. spørsmål... hva bruker du av antivirus? hadde symantec helt til nå, så la jeg inn NOD32 istedet.. da begynte ABC og være vrang.... går på 100% cpu, og slår seg ikke av unten at jeg går inn i taskmanager... Edit: Nå har jeg avinstalert NOD32 og da oppfører ABC seg helt fint. Ikke bruker det 100 % cpu, og ikke henger det når jeg slår av. Virker litt rart... Endret 5. juli 2004 av Bomboo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå