Shotherra Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er en kjøler jeg aldrig har funnet ut av hvordan den virker, vet den er vifteløs og fører vekk varme Men hvordan skal den monteres og slikt... Zalman chipsetkjøler, kobber på Microplex.no Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 merkelig Da er vi to Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 det som er opp på bildet av kjøleren er bunnen og den settes på gpu e.l. og varmen fraktes vekk i kobber finnene .. Lenke til kommentar
MurphY- Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Denne skal du lime på. Med f.eks. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASAATA5G Endret 18. juni 2004 av MurphY- Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 det som er opp på bildet av kjøleren er bunnen og den settes på gpu e.l. og varmen fraktes vekk i kobber finnene .. Isåfall... hvor er festehullene da, evnt feste mekanismen???? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Etter som jeg har forstått, så skal den skal monteres med den klumpen med alu-farge nederst, og så skal det andre der være finner.. Kan ikke forstå at det skal være annerledes Edit: slått på målstreken.. Endret 18. juni 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Endret 18. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Zalman ZM17CU er beregnet for kjøling av VGA- og chipsets. For produkter som utvikler mye varme bør også Zalman vifte FB123 (se Kjølere>Chipset)benyttes. tatt fra microplex Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Takker så mye, da vet jeg det... Går det ikke ann å bøye opp de kjøleribbene da?? hadde jo vært rått, så lenge man ikke har altfor mange pci kort!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå