pax-en Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har innstalert både mandrake og windows på pc'en.. Og jeg lurer på om hvordan jeg kan få fjernet mandrake'n fra windows uten og formatere maskinen.. Alle svar blir takknemlig tatt imot. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 boot fra Windows XP cd`en og slett alle Linux partisjonene. så er dette fiksa. så tror jeg du booter fra en Windows 98 diskett, eller muligens repair console i XP plata, og iallefall skriver du fix/mbr. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ... og iallefall skriver du fix/mbr. ehm, nei. fdisk /mbr Forresten litt synd at du gir opp Mandrake. Du går glipp av en ny og mer spennende verden, når du fjerne linux. Lenke til kommentar
pax-en Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har ikke lyst til å fjerne det... men jeg har USB mus og tastatur, når jeg da booter får jeg ikke valgt annet enn linux, dessuten kjører jeg med router.. og da får jeg ikke noe internett:( Lenke til kommentar
pax-en Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Er det noen programmer som kan fjerne linux?? Får ikke XP cd'en til å virke! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har ikke lyst til å fjerne det... men jeg har USB mus og tastatur, når jeg da booter får jeg ikke valgt annet enn linux, dessuten kjører jeg med router.. og da får jeg ikke noe internett:( USBmus: skru på "USB-legacy" i BIOS. Da funker det å velge. Ruter internett ikke virke? Høres rart ut - rutere gjør internett ofte lettere å få på beina. Ikke at det pleier å være vanskelig. Merk at noen rutere knoter med å gi fra seg DNS-addresser og da funker linja dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå