curunir Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Je har et stort problem med PC'en. Jeg var så lur at jeg skulle prøve en ny logon screen, men problemet er at den jeg lastet ned var det noe feil med. Jeg skulle bare teste om den virket, men nå får jeg bare en feilmelding når logon screenen skulle vært der, dvs jeg får ikke logget på. Det hjelper ikke om jeg bruker safemode eller noen andre muligheter i oppstarten. Feilmeldingen: C:\progra~1\themexp\THEMEX~1.org\Wusv-s~1.exe Not enough quota is avaliable to process this command. Er det noen mulighet for å gjenopprette den gamle logon screen'en eller få brukt vanlig (ikke grafisk) logon vad å skrive brukernavn? JEg orker ikke installere win på nytt bare for dette. PLZ er det noen som har en løsning??? Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 du kan jo prøve å reparere Windows XP da. dette bruker å funke. spørs hvilken maskin du har. hvis du har en bra pc med endel ram og kraftig CPU så er det like greit å reinstallere. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hvorfor funker ikke repair med en god maskin? *nyskjerrig* Lenke til kommentar
curunir Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Hehe. Men er det noen som har et seriøst forslag. Er det noe man kan gjøre ved å starte opp med win cd'en f. eks... Seriøst kjipt problem... Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du kan kjøre windows sin repairfunksjon fra instalasjonsCD-en Lenke til kommentar
curunir Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har prøvd det, men jeg vet ikke hva jeg skal slette, eller hva jeg skal gjøre når jeg kommer inn i cmd. Skal jeg bare slette filen som det står det er noe feil med...? Lenke til kommentar
curunir Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Det ordna seg!!! Klarte det på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå