Mato Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Noen andre som tenker det samme som meg? at cs ikke er alt her i livet ?? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Noen andre som tenker det samme som meg? at cs ikke er alt her i livet ?? ehm, neppe det Polert mente.. mange som trekker den plagiat/ripping saken vel langt. er absolutt ikke noe grunn for å skrike ulv i denne sammenhengen Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Absolutt ikke noe plagiat nei.... 2 dårlige web design er alt jeg ser.... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 En rip-off vil desverre ikke bli stemplet på det eksempelet der. Dette derimot: Net Business www.netbusiness.cz - original A-WebDesign www.sweb.cz/designw - kopi Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ojojoj! De hadde jo omtrent lik logo i tilegg! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Stemmer. Det er altså IKKE en rip-off, det som trådstarter legger ut. Endret 20. juni 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) En rip-off vil desverre ikke bli stemplet på det eksempelet der. Dette derimot: Net Business www.netbusiness.cz - original A-WebDesign www.sweb.cz/designw - kopi Hvordan vet du hva som er orginal og hva som er kopi? Endret 20. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 En rip-off er gjerne en SVÆRT dårlig kopi av originalen.. Jeg ser iallefall stygg grafikk på 2'ern.. I tillegg finnes det en side jeg ikke husker hva adressen er til, som har en liste over mange originaler+ripoffs, kanskje han har url derfra.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvordan vet du hva som er orginal og hva som er kopi? I tillegg finnes det en side jeg ikke husker hva adressen er til, som har en liste over mange originaler+ripoffs, kanskje han har url derfra.. Lenke til kommentar
derox Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Æsj! ( ) Surf litt rundt på nettet, lær dere PHP, Programmet [url="http://www.gimp.org"]GIMP[/url], deretter kan dere bruke programmet [url="http://www.chami.com/html-kit/"]HTML-Kit[/url] hvis dere ikke har noen mer kostbare programmer. Så kan dere begge lage nye sider, og da heller komme tilbake for en vurdering når dere er ferdige Lenke til kommentar
andesh Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 derox, trur ikke de ville ha kritikk på siden. Var vel mer for å finne ut om siden driver rip-off eller ikke. Men kan vel ikke se at de har rippet noe av utenom at de begge har firkanter rundt innhold og meny og at begge bruker frames, noe som trådstarter burde å vurdere å få vekk ifra siden sin. Vil alt ifra kalle det rip off. Har ikke sjekket koden nok for å se om det er noe der, men slikt som det ser ut så er det veldig lite å hente der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvis dette skal være en ripp-off anklage så burde du sette advokat på saken og saksøke de fleste nettsteder. Dette kan ikke kalles ripp-off i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå