Ducky Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hei! Har nettopp sotte sammen en pc , men den funker ikke som den skal.. Etter at jeg hadde instalert windows la jeg inn chipsett drivere og skjermkort drivere! Etter hvert begynte jeg å få meldinger med nedtelling og pc-en restarte automatisk.. Jeg må logge av brukeren min for å slå av pc-en Jeg kommer ikke inn på messenger og jeg får ikke instalere messenger 6,2.. Sandklokken ved siden av musepekeren går ikke bort . Når jeg trykker Ctrl+Alt+Del og går på prosesser ser jeg at d er over 15 prosesser med navn lsasss og de stadig øker.. Hva bør jeg gjøre ? Mvh. Ducky! Endret 18. juni 2004 av Ducky Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Du har helt sikkert fått Sasser / Blaster viruset. Blaster Removal Sasser Removal Hvis du ikke får tid til å fjerne greiene før nedtellingen starter kan du skrive shutdown -a i Start->Run Etterpå kjører du en www.windowsupdate.com! Endret 18. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) ta å skjekk for virus. edit:slått på målstreken:) Endret 18. juni 2004 av capy Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ta å skjekk for virus. edit:slått på målstreken:) gotcha! Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du har fått blaster viruset last ned patch her Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 har ikke anti-virus! Og når jeg går på win update står det følgende : Windows Update har oppdaget en feil. Denne kan skyldes en uoverensstemmelse i innstillingene for klokkeslett i datamaskinen. Slik kontrollerer du innstillingene for dato og klokkeslett: Dobbeltklikk klokkeslettet på oppgavelinjen. Kontroller at dato og klokkeslett er korrekt. men alt er jo korrekt der! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) du trenger ikke et anti virus prog, søk på microsoft.com etter removal tools og patch, innstaler patch, så rebooter du. gjør det jeg skrev over her. Endret 18. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 d stod at jeg trengte å oppdatere windows! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 d stod at jeg trengte å oppdatere windows! Har du innstalert patchen òg rebootet ? Eller gikk det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå