Pc Lynet Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hei Når jeg installere programmer og spill kommer alltid D:\Programfiler\(programmetsnavn) opp som standarvalget Men jeg bruker D til win xp og C til programmer og spill Hvordan kan jeg få C:\Programfiler\(programmetsnavn) Til å komme opp som standardvalget når jeg installerer. Litt dårlig forklart kansje Takk for alle svar M.V.H. Pc Lynet Endret 18. juni 2004 av Pc Lynet Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 dette har faktisk jeg også lurt litt på. bare at jeg har Windows på C: jeg da og installerer programmene mine på E: så kunne jeg også tenkt meg å ha det slik at E: kommer som standard valg når jeg skal installere programmer. noen tips? Lenke til kommentar
trygvebw Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Last ned X-Setup fra http://www.xteq.com/ Det skal finnes en instilling et sted i programmet som lar deg forandre standard pathen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Med forbehold om at eg har misforstått: Disken som står som Primary Master (eller første HDD etter ein eventuell CD-Rom på Pri\Mast) trur eg blir C stasjon. Eg har sjølv Windows på E, som er ein SATA disk. Klarte ikkje å få SATA disken som C. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvis du kan redigere registeret, så kan du enkelt forandre denne nøkkelen: HKEY LOCAL MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Currentversion (merkes) Her finnes en nøkkel som hete "PrgramFilesDir" Dobbeltklikk denne og skriv inn ønsket sti. Tror dette skal virke... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Tusen Takk for svarene alle sammen HappyRay metode virker strålende HKEY LOCAL MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Currentversion (merkes) Her finnes en nøkkel som hete "PrgramFilesDir" Dobbeltklikk denne og skriv inn ønsket sti. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 skal se litt på dette jeg også litt senere. tror dette skal funke jeg også, men har ikke fått testa det enda. takk for tipset. har bare Windows 2000 og Windows 2003 Server tilgjennlig her, men regner med at det skal funke på samme måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå