Gå til innhold

mp3 spiller rett i gulvet... fikk tilbud om ny

Anbefalte innlegg

når jeg mistet min creative nomad jucebox zen nx 30gb ville den stakkar ikke mer. jeg fikk opp meldingen "harddisk problem" hva jeg enn jorde

så jeg maila creative og de sa at for 173EUR(ca. 1500NOK inkl porto) kunne jeg få ny, i bytte med den ødelagte. når jeg kjøpte den ny kosta den 2700,-. nå koster xtra versionen 2700,-

så lurer jeg på... er dette et bra tilbud? eller finnes det andre alternativer?

takker for svar :)

Endret av mark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Godt tilbod synes eg i forhold til å kjøpe ny andre plassar, men ikkje noko super tilbod. Om du kunne forventa betre på garantinen eller noko veit eg ikkje. Spelaren er vel ikkje konstruert for å falle i golvet vil vel produsenten sei. Kva golv mista du den i? Betong, stein, tre osv? Frå kor høgt ca?

Litt OT:

Er det slik at ingen harddisk spelarar toler å dette i golvet? Nokre som har erfaringar med kor mykje andre spelarar tåler?

Har sjølv bestilt ein iRiver iHP120 nyleg. På veg i posten. Håper den tåler ein trøkk.

Lenke til kommentar

mista den i et verksted, altså betong, fra liv høyde.

men dette er ikke første gang jeg har mista den

men uansett er den kun i 5-10 sek at en mp3 spiller med hdd er sårbar. i de sekunder hvor lesenålen er i aktivitet og ikke låst fast som den ellers er. med et støt dabber nålen ned i en platen som roterrer med 7600rpm(?)

da sier det seg selv at ting ikke trenger gå så bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...