CFD Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg synes jeg har et så stort ledningsrot så jeg lurer på om du har mer. Disse ledningene står ut bak datan min: IR motaker (comport) Printer USB mus USB ratt USB webcam strømkabel til PSU2 Strømkabel til PSU1 Kabel fra PSU1 til Skjerm Skjermleding ISDN kabel Nettverkskabel TVinn kabel TV ut kabel 2stk høyttaler ut kabel 1MIC kabel Tastur kabel. 1Hub Hvis jeg har telt riktig så betyr dette at jeg har 18 ledniger som ligger bak datan. Har du mer? Lenke til kommentar
jason- Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 er du stolt over at du har 18 ledninger bak dataen din ? du er rakkern meg heldig :razz: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 1x strømforsyning 1x usb-mus 1x usb zip-drive 1x usb joystikk 1x usb printer 1x monitorledning ut av skjermkortet 1x audioledning fra skjermkort til lydkort 1x tv-antenne inn i skjermkort 1x s-vhs inn i skjermkort 1x overvåknings-kamera inn i skjermkortet 1x s-vhs ut av skjermkortet 1x tastatur-ledning 1x nettverkskabel 1x ledning til mikrofon 1x ledning til høytalere dette er alle jeg kommer på nå iallefall........ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hmm. 1xStrøm 2*Skjerm 1*Lyd ut 1*mic Inn 1*TV-inn 1*Tv-ut 1*Keyboard 1*Mus 1*Tcp-Ip 1*Mpeg-kort-skjerm inn 1-Svideo-out Skulle vel bli 12, ikke mer enn 18 gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå