hotsand Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hoi! Vil det bli for varmt å ha to disker i denne? Ser at PC-world i sin test skriver: "... man har plass til to harddisker + optisk og for utvidelse har man AGP- og PCI-kortplass i tillegg til de integrerte kontrollerne." Ellers ser den jo veldig fin ut Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Skjønner ikke at det skulle ha vært noe problem, når dem sier at den har plass, og jeg tror uansett ikke at harddisker blir så utrolig varme uansett, etter at pcn min har stått på mange timer er den ikke lonka en gang =) Lenke til kommentar
mrStolen Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dersom du vil ha to hd'er i den må du nok fjerne kortleserene... Se bildet Den ekstra harddisken skal plasseres i skuffen innenfor der som strømkabaelen ligger på dette bildet. Like foran kontakten på denne kabelen kan du skimte kortleserene som er montert i denne skuffen, og må dermed ofres dersom man vil ha inn en ekstra disk. Temperaturen tror jeg ikke er noe problem. Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Nå er det ikkje så farlig lenger Den er stjålet... SuperARRRGH.. Se her.... Men uansett.. takk for svar.. *sørge* Endret 9. juli 2004 av hotsand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå