Gå til innhold

test av siemens cx65

Anbefalte innlegg

for å ta det beste først: menyene har fått en real oppfriskning og har nå bl.a fått animerte ikoner og mulighet for temaer, det er nesten ingen forsinkelser når man foretar valg og null forsinkelse når man skriver sms. joysticken er meget god og gir deg ikke vondt i fingrene ved mye bruk.

skjermen er noe av det beste jeg har sett på en telefon og er av de største på "vanlige" telefoner.

filsystemet er som på tidligere siemenstelefoner fullstendig åpent og det er dermed mulig å bruke telefonen som ekstern harddisk, du kan bruke enten infrarød eller datakabel for å overføre filer.

å skifte deksel på telefonen er ganske enkelt siden det følger med en "nøkkel" for å løsne på dekslet (som faktisk er ganske vanskelig å få løs uten).

telefonen kan ta opp 15 sekunder med video og ta bilder i vga-oppløsning(640*480px).

den har plass til 100 sms i telefonen og 1000 navn i adresseboken, noe som burde være nok for de fleste.

de som har hatt siemens m55 husker kanskje lysene på siden? vel, de fins på cx65 også, bare i en kraftig forbedret utgave; det sitter nå en blå diode på hver side av høyttaleren noe som jeg syns ble ganske stilig.

nå tror du kanskje at det ikke er noen negative sider med telefonen, men det er desverre et par..

på min telefon var batteridekslet løst så det går an å ta det fra side til side og tilogmed løfte det litt opp med neglen. får håpe det bare er en liten produksjonsfeil med min.

telefonen har en meget høy og irriterende lyd når man tar bilder, denne er det desverre umulig å skru av.

for å summere: dette er en meget bra telefon. faktisk bedre enn SE t630 hvis man utelukker bluetooth. hvis man er veldig slepphendt eller er mye ute kan kanskje den røffe tvillingbroren M65 være et alternativ.

denne testen er basert på ca 24t bruk av telefonen...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Enig! :thumbup:

Har hatt min i en ukes tid nå, og kan trygt anbefale cx65 på det varmeste. Et stort steg opp fra min forrige tlf, en se t630. Menyen er kjappere, skjermen er bedre (og større) og kameraet er [u]mye[/u] bedre. Den kan bare ta opp 11 sek. video da, men who cares? Det er en dritbra telefon til prisen!

Problemet med bakdekselet er nok ikke spesielt for din tlf, men det er et filleproblem, som jeg definitivt kan leve med.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hva? Bare hundre sms????

Det var da fryktelig lite.

Eller mente du sånn at det er plass til 100 sms i hver boks( innboks, utboks, arkiv, osv...)?

Driver og sparer opp til denne telefonen, skjønner dere.

Har 3510 fra før og der kan jeg lagre ca 200 sms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...