Uxzuigal Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei, Akkurat kjøpt meg NWN med begge expansion packs, det jeg lurer på er om når jeg er mage level 16 og vil bruke poeng på "Pale Master" prestige class, vil jeg fremdeles gaine slots til og ha spells i? F.eks. Jeg er level 16 Wizard, På level 17 Wizard får jeg 2 level 9 lots om jeg hadde tatt Level 16 Wizard og Level 1 Pale master ville jeg fremdeles fått level 9 slotene? Det står at jeg ikke lærer nye spells som en Pale Master, men kan jeg kjøpe spells og adde dem til min Spellbook? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) står det noe i level lista om "+1 level i existing spellcasting class" eller noe slikt? da gjør du det..hvis ikke...nei. du kan jo bare lagre characteren og prøve da...eller savegame.... trenger ikke gjøre alt så forbanna vanskelig eller lage en helt ny character, laste ned en XP modul, og teste div. character combos Endret 18. juni 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Vel, er ganske vanskelig når det er 40k XP til neste level Endret 18. juni 2004 av Snabben Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ettersom du kanskje ikke ser min redigerte post før senere, se nå Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Ser du har editet og forslått char modul, det er enklere og spørre om noen vet om noe før man må drive og herje selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå