Togo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg hadde nettopp laga ferdig en pitsa i stad, så ba jeg faren min om å "msg me når den var ferdig [sic]" På tide å trappe ned på IRC? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg hadde nettopp laga ferdig en pitsa i stad, så ba jeg faren min om å "msg me når den var ferdig [sic]" På tide å trappe ned på IRC? er det pizza du mener og skrivE? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvordan uttaler man "msg me"? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Er vel en forkortelse for "message", men det blir feil å si "msg me". "Query me" vil vel passe bedre, iogmed at man bruker query i irc også. Men "query me" betyr jo "spør meg", så det passer vel ikke det heller... Konklusjon: IRC-ting i dagligtale fungerer dårlig. Edit: Skrivefeil gitt... Endret 18. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) er det pizza du mener og skrivE? Er det å du prøver å skrive? Ja, det er pizza. Merkelig nok forsto han hva jeg mente. Og jeg sa "mesg mi". Endret 18. juni 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 "/notice mamma Jeg er blakk" fungerer ikke her igården hvertfall Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 /me er sulten funker like dårlig, eller Knut er sulten, snakke om seg selv i tredjeperson hater jeg Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 /ctcp mamma op <pass> funker dårlig når jeg ikke har lyst til å rydde rommet mitt. (Som operatør kunne jeg sagt at brodern måtte, hvis ikke fikk han perm ban fra huset) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tenk å være serveradmin over huset. Livet skulle vært som irc, da hadde alt vært mye lettere... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hmmm.. Vi har pcer i alle etasjer i huset - i dette rommet står 6 av husets datamaskiner da - men dette med å sende beskjeder til hverandre via internett er noe vi i denne familien gjør hver dag Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Skolen hadde også vært grei, en kanal med en spesial-lagd quizbot Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det å du prøver å skrive? Ja, det er pizza. Merkelig nok forsto han hva jeg mente. Og jeg sa "mesg mi". .... ja det er nok av disse jævla kverulantene i verden.... forstod selvfølgelig at det stod pizza.... Lenke til kommentar
Gudhjelpe Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg satt aa leste litt her paa forumet, saa kom jeg over en fyr som hadde lagd seg en pitsa. Hva er en Pitsa? Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 fjott, du sjønte jo hva han mente! hva er vitsen med og kverulere sånn inni *******? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Jeg satt aa leste litt her paa forumet, saa kom jeg over en fyr som hadde lagd seg en pitsa. Hva er en Pitsa? gudhjelpe, hadde du lest innlegget over hadde du vel skjønt det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Stenges. Les de nye reglene for bruk av kategorien gullkorn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg