Cs-mannen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Best til dårligst: 4-3-5-2-1 Lenke til kommentar
synsing Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Synes nr 5 og 4 er omtrent like gode. Ingen av dem er kjedelige, synes jeg. Har du lest de andre bør du lese denne også. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Fra best til dårligst: 4 og 5 på delt 1. plass, 3, 1, 2. Personlig likte jeg HP5 veldig godt Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Fra best til dårligst: 4 og 5 på delt 1. plass, 3, 1, 2. Personlig likte jeg HP5 veldig godt Kan ikke være mere enig. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Boka er ikke dårlig, den er veldig bra, men også veldig lang. Best til dårigst for meg: 3-5-4-2-1 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fra best til dårligst: 4 og 5 på delt 1. plass, 3, 1, 2. Personlig likte jeg HP5 veldig godt Kan ikke være mere enig. Hiver meg på. Mener akkurat det samme Likte ikke CoS så godt, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg digger harry potter-bøkene. 3a var best synes jeg. Men nr. 5 er virkelig digg den også. Det er de to beste synes jeg. Det blir litt feil å rangere fra best til dårligst, ettersom at dårlig er et ord som ikke beskriver noen av bøkene særlig bra:P Fra best til ikke fullt så bra: 5/3-4-2-1 Herr Brun Lenke til kommentar
Exilition Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 4. var klart best, 5. er hakket under. Absolutt verdt å lese! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Syntes 5ern hadde mere stemning jeg da... Har lest både nr 4 og 5 utallige ganger og sier til mg selv vær gang. Nr 5 er hakket over:p Men når kommer nr 6? har litt mye fritid nå og da er dt fint med en ny bok som nesten er bestemt allerede som en slager i min magre bokhylle Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har lest alle bøkene to - tre ganger, og fra best til dårligst: 4 - 5 - 3 - og 1. og 2. ca delt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Synes at firer'n og femmer'n er de beste. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Syntes 5ern hadde mere stemning jeg da... Har lest både nr 4 og 5 utallige ganger og sier til mg selv vær gang. Nr 5 er hakket over:p Men når kommer nr 6? har litt mye fritid nå og da er dt fint med en ny bok som nesten er bestemt allerede som en slager i min magre bokhylle Det er ingen dato på når boken kommer, og nå som JKR får tre unger kommer det til å gå litt treigt med bøkene tenker jeg, men det kan jo hende at hun nesten er ferdig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Vi får vite (senest) i Januar når boken kommer ut i England og borti der. Den syvende boken kommer kanskje til å bli litt senere grunnet barnet men ikke HBP! Hun har allerede skrevet minst tyve kapitler (hun var det for cirka en måned siden.) Så jeg tror (mest håper) at den kommer ut til sommeren! Men ikke noe er sikkert. Edit: Det viste seg at det ikke var sant at vi skulle få vite når det var i Januar alikevel! Endret 14. desember 2004 av Tonio Lenke til kommentar
fotball Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 synes PoA var klart best, fikk litt pause fra Voldemort, konge bok! ellers ligger vel GoF, OotF, og PS på delt 2., mens CoS er nesten kjedelig. anbefaler alle sammen (som ikke har lest harry potter) å lese disse, når til og med broren min har lest dem, da er dem ikke dårlige! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 synes PoA var klart best, fikk litt pause fra Voldemort, konge bok! ellers ligger vel GoF, OotF, og PS på delt 2., mens CoS. hjeeelp Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hjeeelp Hjelp? Forkortelser forkortelser Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 PS=Bok nummer en, Harry Potter og de vises stein. CoS=Bok nummer to, Harry Potter og mysteriekammeret. PoA=Bok nummer tre, Harry Potter og fangen fra Azkaban. Gof=Bok nummer fire, Harry Potter og ildbegeret. OotP=Bok nummer fem, Harry Potter og føniksorderen. "Oversatt": synes "Fangen fra Azkaban" var klart best, fikk litt pause fra Voldemort, konge bok! ellers ligger vel "Ildbegeret", "Føniksorderen", og "De vises stein" på delt andre, mens "Mysteriekammeret" er nesten kjedelig. anbefaler alle sammen (som ikke har lest harry potter) å lese disse, når til og med broren min har lest dem, da er dem ikke dårlige! Lenke til kommentar
Migr Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har den, men har ikke kommet lengren til bok 4. side 100 og nåkke greier... men villle tro boken er like bra som de andre. mye lengre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå