Gå til innhold

Hvilket skjermkort bør jeg velge? PLZ svar fort!

DanielS

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille skjermkort fra komplett.no nå og det står mellom 2 kort:

Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB

PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB

Hvilket kort er best, og er det noe forskjell på "Saphire" og "PowerColor" og "Asus" osv når det er det samme kortet? For eks. Radeon 9800PRO kortet... Evnt. Hvilken produsent er best??

PLZ Svar fort!! Skal bestille nå! :D

Takk :roll:

Edit: Er det noen andre kort å anbefale i 2000 kr kategorien?

Endret av DanielS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk CPU Min i går (A 64 3200+ 1mb cache) og HK i dag og skulle ned i sjappa for å plukke opp CPU vifte og Grafikkort, men de hadde ikke en dritt! :devil: Så jeg bestilte i kveld fra Komplett med Hjem-på-kvelden pakke og håpet på at jeg skulle få det i morra men så leser jeg at om jeg man bestiller på Fredag så kommer det ikke før Tirsdag!! :scared:

For en nedtur.. har ikke spilt spill på lenge, sitter med en XP 1700+ og MX420 kort og gledet meg til å spille litt nye spill og sånn i helga men neida!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja jeg vet! :D

Gleder meg til det ja! Må bare skaffe litt bedre kjøling generelt for jeg skal vel overklokke CPU litt også :w00t:

EDIT: Dette: :w00t: er kanskje den feteste smiley jeg noen gang har sett :laugh:

Endret av DanielS
Lenke til kommentar

Det er vel litt dumt å spørre om hvilket skjermkort du burde kjøpe mellom to, så utrolig like kort? Jeg lurer bare...

Anyway, det er stort sett bundle som skiller de to kortene, PCB layout er lik, og på kjøleren er det bare forskjellig "klistremerke" ;)

Lenke til kommentar
Det er vel litt dumt å spørre om hvilket skjermkort du burde kjøpe mellom to, så utrolig like kort? Jeg lurer bare...

Er vel det, men spørsmålet gikk litt på hva som egentlig er forskjellen mellom de 2 kortene siden de heter nesten det samme... (noe du forsåvidt svarte på) Og hva som skiller kortene fra hverandre under forskjellige produsenter.. Men men :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...