Gå til innhold

Kan skjermkort skape restart

nexus88

Anbefalte innlegg

Jeg har et Hercules Radeon 9700 pro kort, og har problemer med at det kommer et klikk fra maskinen og den starter på nytt. JRg antar dette er pga. overoppheting, men jeg lurer på om skjermkortet kan gjøre dette. Hovedkortet holder romtemp.(Ca 25 c). Mens CPU aldri har hatt problemer med den temp. den har(Ca 55 c) før. Vet noen noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et Hercules Radeon 9700 pro kort, og har problemer med at det kommer et klikk fra maskinen og den starter på nytt. JRg antar dette er pga. overoppheting, men jeg lurer på om skjermkortet kan gjøre dette. Hovedkortet holder romtemp.(Ca 25 c). Mens CPU aldri har hatt problemer med den temp. den har(Ca 55 c) før. Vet noen noe om dette?

det samme ha skjedd her også.. som f.eks når jeg installerte deamon tools så ville ikke maskina starte før jeg tok ut skjermkortet og sletta det programmet...skjedde 2 ganger.. skjer akkurat det samme når jeg spiller CS noen ganger og skal gå ut, da sier det klikk og maskina starter på nytt.. så jeg tror det er skjermkortet som gjør dette på in maskina mi

Er et Asus GeForceFX 5200 btw.. :thumbdown:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Hadde et problem med Reboot og WarCraft 3.. Den bare restarta mitt i spillet.. Det kunne gå 5 min eller 55 min... Men etter at jeg formaterte harddisken en dag så virka det som om det var borte. Har ikke spilt det i det siste. Mest sansynlig er det Windows sin skyld! :yes: Er jo faen meg Random bugs hver gang man reinstalrere den driiiiiten! :ermm:

Lenke til kommentar
' date='18/06/2004 : 23:00'] DanielS :p

Helt rett, for hver gang jeg installerer xp på nytt kommer det et nytt problem..

Er sykt iriterende.. Et problem jeg fikk sist gang jeg formaterte var en forbanna iriterende pop-up som kom opp i et explorer vindu og "dekket" over det jeg eventuelt holdt på med... Dette kan jo være noe jeg har instalert også, men det skjedde jo faktisk 2 min etter at jeg hadde skrudd på maskinen etter jeg hadde reinstalert ;) Og så hadde jeg en hakking i lyden som er borte nå uten at jeg vet hvorfro eller hvordan :D

Har dere prøvd å skru av automatisk restart ved systemfeil?

Sistgang jeg hadde sånn fungerte det helt fint etter at den var huket av.

Det var jo faktisk en god ide.. har jeg aldri tenkt på :w00t:

Lenke til kommentar

Det viste jeg faktisk ikke om. Det er gjort og jeg merket ikke noe selv etter 2 timer spilling. :D

Lenke til kommentar

Det viste jeg faktisk ikke om. Det er gjort og jeg merket ikke noe selv etter 2 timer spilling. :D

Hvor finner jeg den muligheten?

Har alltid hatt problemer med at pcen restarter under spilling hvis jeg installerer nForce-driverene, av en eller annen grunn.. (altså driverene som følger med hovedkortet og ligger i nyere versjoner på nVidia.com)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...