FaintedGhost Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvor finner jeg ett slikt program, vil måle tempen på cpu under hard load for å sjekke hva den ligger på Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Aida32 f.eks eller mother board monitor Lenke til kommentar
Shader Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Diablito2k skrev: Aida32 f.eks eller mother board monitor Lenke til kommentar
monstar Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 du kan bruke bios når du starter opp men diablito2k sitt forslag er også meget bra Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hvor finner man disse programmene da?? Lenke til kommentar
Shader Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Danielen skrev: hvor finner man disse programmene da?? Har du prøvd google? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg vil si; Nesten bortkastet å bruke slike programmer, i alle fall etter egen erfaring. Skal du få en konsekvent avlesning av temperaturer, ville jeg heller satset på digitale termometre som du monterer selv. Du får et par stykker for under 200 flis, hos Microplex. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Måler ikke sisoft sandra tempraturer også Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Måle temp på grafikkkort?? Enig med deg, TrulZern! (signaturen din, om CS) Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg bruker cpu cool... søk litt på google så finner du det nok Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Utifra mine målinger er Speedfan det som stemmer best overens med de faktiske temperaturene. Ihvertfall her. Maks +/- 5 grader avvik. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 monstar skrev: du kan bruke bios når du starter opp det funker dårlig... da må han resete pc'en før han kan se temp. jeg bruker siSandra.. det er bra det.. egen benchmark fungsjon der og.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 AIDA32 finnes ikke lenger, du kan leite lenge og kansje finne det, men når det finnes et helt likt produkt batre oppdatert, og med nytt navn hvorfor gidde det? Everest! Det er de samme som har lagd det, du kan jo også prøve trialen tl proffesional utgaven. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Skrue skrev: Jeg vil si; Nesten bortkastet å bruke slike programmer, i alle fall etter egen erfaring.Skal du få en konsekvent avlesning av temperaturer, ville jeg heller satset på digitale termometre som du monterer selv. Du får et par stykker for under 200 flis, hos Microplex. må si meg helt enig her... spessielt i tester og slikt er det synd at de går ut ifra de programmene der som ikke er til å stole på i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå