nietzsche Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hvorfor restarter pcen min seg hver gang jeg er på lan eller når jeg linker? Jeg ville tro det har noe med psuen min å gjøre, siden dette skjer KUN når jeg er på lan eller linker. Det skjer aldri når jeg sitter alene med pcen hjemme. Kan det være fordi jeg har for mye komponenter i forhold til hva psu kan kjøre? Specs: Hovedkort: Gigabyte Cpu: Intel Pentium 4 2800 mhz Ram: 2048 DDR Skjermkort: Ati radeon 9800 pro 256 ddr Lydkort: Creative SB Audigy 2 ZS Platinum PRO (Har også et Ata kontroller kort, og et TV kort). HDD: 2x Maxtor 250 GB, 1 WD 80 GB -Jeg har også 7 kabinettvifter Jeg er veldig sikker på at det ikke kan være noe med kjølingen å gjøre, siden jeg har veldig bra kjøling på CPU, GFX og HDD's. Om det har noe med PSU og gjøre, er jeg villig til å kjøpe meg en ny straks. Hvilken psu anbefaler dere til mine specs? (Max pris: 1200,-) Edit: Levicom 420W (Høres russiskt og jalla ut ) Endret 18. juni 2004 av Gree9 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hvis du tror det har med psu å gjøre burde du vel oppgi hvilken psu du har... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Levicom er et bra merke det (etter det jeg har hørt) så da er det vel ikke psu.. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Levicom er et bra merke det (etter det jeg har hørt) så da er det vel ikke psu.. Tror ikke det nei... Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Har en kompis også som har hatt samme psuen, den gikk i vasken etter en måned ca. Om dere ikke tror det er psuen, hva kan det være da? Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det kan være spenninger på nettet. Jeg kjenner flere som har ødelagt Hardware På grunn av spenninger når de har vært på LAN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå