Gå til innhold

splinter cell pandora tomorrow grafikk feil

Anbefalte innlegg

Er det bare hos meg at når jeg spiller scpt at grafikken spesielt i natt mode ser elendig ut?.

grafikken på natt modus i scpt ser ut som man spiller spillet i 640*480 i steden for 1600*1200.satt ned og spillte de første splinter cell spillet og der er natt modus meget bra,virker som spesiellt sam fisher i scpt ser helt elendig ut.har sikkert blitt mye bedre med max fsaa da har du kunnet rettet ut kantene på folkene en del,men det går jo ikke pga at splintercell støtter ikke fsaa.

så video snutter av splintercell3 og det ser kjempe bra ut i natt modus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare hos meg at når jeg spiller scpt at grafikken spesielt i natt mode ser elendig ut?.

grafikken på natt modus i scpt ser ut som man spiller spillet i 640*480 i steden for 1600*1200.satt ned og spillte de første splinter cell spillet og der er natt modus meget bra,virker som spesiellt sam fisher i scpt ser helt elendig ut.har sikkert blitt mye bedre med max fsaa da har du kunnet rettet ut kantene på folkene en del,men det går jo ikke pga at splintercell støtter ikke fsaa.

så video snutter av splintercell3 og det ser kjempe bra ut i natt modus.

Legg ut et bilde så vi kan se.

Lenke til kommentar

Når jeg sprang rundt i skogen i militæret med nattbriller så var det ikke svart/hvitt, men grønt. Og ja, det stemmer med at "oppløsningen" er mye dårligere gjennom slike briller. En annen ting er at en mister '3d-perspektivet', og det blir utrolig vanskelig å bedømme avstander.. men ellers veldig moro :green:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...