Gå til innhold

Nytt design for sommeren..Bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slitsomt å lese rød skrift..... ellers greit..

Ofte enig, men ikke akkurat her :), uansett hadde det kanskje vært en ide å gjør brødteksten litt mere gul.

Også er det jo en del grafiske bugs som jeg håper du har tenkt å gjøre noe med

Ellers var dette ganske pent i mine øyne

Lenke til kommentar

Minner litt om adawen's Fragile Designs, kan ikke si at jeg likte hverken ditt eller adawen's sitt design (som forøvrig er nede) men det er nå bare min smak :p

Men, nok om det. Skal du derimot basere deg på dette designet vil jeg nok anbefale deg å kvitte deg med den horisontale scrollen som dukker opp på 1024 x 768 samt å endre litt på linkene i menyen - de bør kanskje bli litt mer 'markant' ?

Men du, blomster!?

Lenke til kommentar

Jeg synes siden var kul jeg, men med noen enkle (?) grep kan den antageligvis bli enda bedre tror jeg.

1. Dette ser for meg ut som en side som kunne ha godt av at elementene er klistret inn til høyre, venstre og bunn. F. eks. sånn som du kutter blomsten helt nederst blir mindre pent. Hvis den hadde ligget på bunnen uansett oppløsning ville det blitt tøffere. Den menyen burde også være helt til høyre.

2. Greit nok at home.no kan være treige til å laste sider til tider, men å se rester etter komprimering blir litt dumt, spesielt på en designer-side. Den blomsten nederst trenger også litt AA.

Og som Piranha sier: Blomster? :ermm:

Lenke til kommentar

Dette kan du stolt si er det beste designet du har laget. :)

Men forbedringspotensiale er det ennå igjen. ;) Skal vi se:

- rett litt på fontbruk ;) spess i header var det mildt sagt merkelig

- noe lys brødtekst? kan blir vondt å lese på gamle skoleskjermer ol

- nokså originalt oppsett. even though menyen er plassert utradisjonellt

er den det første øynene mine ser ;) meget bra. kanskje fet skrift?

- det hadde vært kult om siden fyllte HELT ut, og ikke stoppet opp,

på en måte. sørg ihvertfall for å få footer helt til bunnen

Må faktisk si at jeg likte den enkle, dog stilige stilen.

Lyst, enkelt, og brukervennlig. :thumbup: Stå på!

Lenke til kommentar

nice, likte den ... MEN:

- de avrundede hjørnene må fikses på ... de er hakkete

- blomsteren nede til venstre er også hakkete

- menyen tok ALTFOR stor plass. Hva med en vertikal meny ? Eller kanskje ha den oppe ? prøv deg fram ;)

EDIT: du kunne også ha gjort footer skriften litt skarpere, og header ... ;):thumbs:

Endret av PixelImp
Lenke til kommentar

Dere må slappe litt av med den komprimeringen der. Alt blir veldig hakkete og jeg har inntrykket av at dere ikke har gode nok bilder til å kunne vise dem uten at kantene blir pikselert osv. Dessuten er det veldig store bilder i forhold til hva som egentlig trengs. Det bildet av blomsten til høyre er faktisk hele 520x442 px, mens det hadde holdt med 200x100 elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...