halvardm Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Har laget meg et nytt design som passer kanskje litt til sommer og sol, hva synest dere om designet tatt i betraktning til at jeg fortsatt er nybegynner... EDIT: Glemte vist en link Endret 18. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hmmm syntes det ble vanskelig å si noe om designet men syntes det var fint men ikke brukervennlig nok. Ville likt header og slik jeg. Bilde på siden ble litt rart. Skaff flere sommer bilder og slik. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Ja jeg har ikke tatt meg tid for å bygge sammen en liten header enda.. Skal gjøre det snart... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Se jo fint ut, men er ikke veldig brukervennlig da.. Men jeg skjønner ikke denne bølgen av folk som lager typiske "design" sider. Hvorfor ikke lage en personlig hjemmeside og ikke dette design tullet? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Slitsomt å lese rød skrift..... ellers greit.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Slitsomt å lese rød skrift..... ellers greit.. Ofte enig, men ikke akkurat her , uansett hadde det kanskje vært en ide å gjør brødteksten litt mere gul. Også er det jo en del grafiske bugs som jeg håper du har tenkt å gjøre noe med Ellers var dette ganske pent i mine øyne Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Takker for respons.. Skal gjøre litt med den skiften og skifte bugsa... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Hmmm syntes det ble vanskelig å si noe om designet men syntes det var fint men ikke brukervennlig nok. Hva er det som ikke er bruker vennelig? Er det menyen du snakker om? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Minner litt om adawen's Fragile Designs, kan ikke si at jeg likte hverken ditt eller adawen's sitt design (som forøvrig er nede) men det er nå bare min smak Men, nok om det. Skal du derimot basere deg på dette designet vil jeg nok anbefale deg å kvitte deg med den horisontale scrollen som dukker opp på 1024 x 768 samt å endre litt på linkene i menyen - de bør kanskje bli litt mer 'markant' ? Men du, blomster!? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Hehe... Skal gjøre noe med det du sa... Håpet at noen skulle kommentere blomstene mine Fant ikke på noe annet... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg synes siden var kul jeg, men med noen enkle (?) grep kan den antageligvis bli enda bedre tror jeg. 1. Dette ser for meg ut som en side som kunne ha godt av at elementene er klistret inn til høyre, venstre og bunn. F. eks. sånn som du kutter blomsten helt nederst blir mindre pent. Hvis den hadde ligget på bunnen uansett oppløsning ville det blitt tøffere. Den menyen burde også være helt til høyre. 2. Greit nok at home.no kan være treige til å laste sider til tider, men å se rester etter komprimering blir litt dumt, spesielt på en designer-side. Den blomsten nederst trenger også litt AA. Og som Piranha sier: Blomster? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Blomstene vakke særlig pene nei. Skift til noe mere sommeraktig en det a. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Blomstene vakke særlig pene nei. Skift til noe mere sommeraktig en det a. Akkurat når ble blomster ikke forbundet med sommer? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dette kan du stolt si er det beste designet du har laget. Men forbedringspotensiale er det ennå igjen. Skal vi se: - rett litt på fontbruk spess i header var det mildt sagt merkelig - noe lys brødtekst? kan blir vondt å lese på gamle skoleskjermer ol - nokså originalt oppsett. even though menyen er plassert utradisjonellt er den det første øynene mine ser meget bra. kanskje fet skrift? - det hadde vært kult om siden fyllte HELT ut, og ikke stoppet opp, på en måte. sørg ihvertfall for å få footer helt til bunnen Må faktisk si at jeg likte den enkle, dog stilige stilen. Lyst, enkelt, og brukervennlig. Stå på! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Takker Dunestar, takker Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) nice, likte den ... MEN: - de avrundede hjørnene må fikses på ... de er hakkete - blomsteren nede til venstre er også hakkete - menyen tok ALTFOR stor plass. Hva med en vertikal meny ? Eller kanskje ha den oppe ? prøv deg fram EDIT: du kunne også ha gjort footer skriften litt skarpere, og header ... Endret 18. juni 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dere må slappe litt av med den komprimeringen der. Alt blir veldig hakkete og jeg har inntrykket av at dere ikke har gode nok bilder til å kunne vise dem uten at kantene blir pikselert osv. Dessuten er det veldig store bilder i forhold til hva som egentlig trengs. Det bildet av blomsten til høyre er faktisk hele 520x442 px, mens det hadde holdt med 200x100 elns. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ja jeg skal slappe av litt med komprimeringen... Men jeg velger jo bare *.JPG skal jeg velge *.PNG i stedet? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Med så store ensfargede flater bør du velge .png istedenfor, ja. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Blomstene vakke særlig pene nei. Skift til noe mere sommeraktig en det a. Akkurat når ble blomster ikke forbundet med sommer? Syntes blomster ble litt bøg. Den nedesrte røde blomsten ble kuttet av nederst. Det var ikke pent gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå