Gå til innhold

Fuc** windows 4 ever??

Anbefalte innlegg

Problemet er nemlig at jeg innimellom får opp feilmeldingen "for lite virtuelt minne" ++ noe i den duren nå jeg restarter eller slår av maskinen. Har formatert og lagt inn windows på nytt men den samme feilmeldingen fortsetter å kommer innimellom!

Hva er galt?

Bruker forøvrig windows xp pro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får samme feilmelding når pc'en har være på en stund (12 - 36 timer).

Jeg har 50Mb virtuelt minne (koble ut funket ikke, da tok windows det den ville ha..) -og 1024Mb ram.

For å bli kvitt denne meldingen må man vel la Windows velge størrelsen selv ? (bruker også XP pro)

Joar

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-17 10:35, MaxCPU skrev:

Problemet er nemlig at jeg innimellom får opp feilmeldingen "for lite virtuelt minne" ++ noe i den duren nå jeg restarter eller slår av maskinen. Har formatert og lagt inn windows på nytt men den samme feilmeldingen fortsetter å kommer innimellom!

Hva er galt?

Bruker forøvrig windows xp pro.

en jeg kjenner som også har det hovedkortet og win xp pro har akkurat samme problemet.

Lenke til kommentar

50MB er for liten page-file, en del programmer krever en viss page file uansett hvor mye ram du har (bla AOE må ha 130MB uansett ram), så det kan være et problem.

Hvis du setter dem statisk til ca 500 burde det holde lenge, windows bruker ikke mer swap selv om den er litt stor.

Lenke til kommentar

Har samme problemet på min maskin, har prøvd med fast størrelse på 500mb og nå lar eg win avgjøre størrelsen, men får meldingen uansett.

Lurer på om det kan komme med win update?? kan ikke huske at det skjer etter clean install og før jeg kjører update??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...