jering Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Når jeg kjører chkdsk /f spør den om jeg vil feilsøke ved neste restart. Når jeg sier ja og restarter kommer det feilmelding om at "Kan ikke åpne volumet for direkte tilgang". Etter det jeg har funnet ut er grunnen at noen filer er i bruk, men hvordan skal man da få rettet feilen(e)? Må få rettet for å kjøre resize med Partition Magic 8... Lenke til kommentar
jering Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Virus/trojan ? Har kjørt full virusscan med NAV 2004, fant ingenting. Har siste virusdefinisjoner. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tjaaa.....! Når jeg scanner andre sine disker med avast.com/home så finner jeg alltid noen viruser og trojaner........ Og dem bruker NAV 2004 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Boot med xp-cd'en til recovery console og prøv chkdsk derfra , kanskje det virker da. ... Lenke til kommentar
jering Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hver gang PC`en starter prøver den å kjøre chkdsk, men nevnte feilmld kommer. Den går videre, men irriterende at den skal komme. Hvordan får man bort autokjøringen? Edit: to disable Chkdsk from running on drive C: chkntfs /x c: Det funka! Endret 19. juni 2004 av jering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå