Ann-kristin Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) #emnefeltet skal brukes til å BESKRIVE hva emnet handler om!# Lurte på om DVD+CDRW Combo betyr både cd brenner OG DVD brenner, eller kun CD brenner? Likeledes med DVD/CD-RW-combo. Er det DVD brenner på denne tru? Mulig det er eit dumt spørsmål, men er litt usikker her, eg. Er det muligens litt individuelt dette, slik at ein må spørre kvar enkelt forhandlar? Endret 19. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det betyr at det er CD-Brenner og at den kan lese dvd-plater. Regner med at det kun hadde stått DVD-RW om det hadde vært DVD-Brenner, da den kan lese og skrive i alle formater. Rett meg noen om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Ann-kristin Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Hmmm.....ja.....var det eg tenkte det betydde....men på den med DVD/CD-RW-combo står det DVDRW i teksten.....difor eg vart noko fortumla... Link Om dette vart rett adresse no, så er det denne maskina eg er usikker på om har dvd brenner eller ikkje. (har sendt mail til forhandlaren då, men reknar ikkje med å få svar før mandag sidan det er helg no...) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ser ut som den har DVD-brenner ja. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er nok CD brenner med DVD avspillings støtte Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 det er en cd brenner, den kan spille av dvd... den pcen suger, til den prisen... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Desverre er det endel kombo-drives som ikek kan spille av dvd+r, bare så du er klar over det. AtW Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 det er en cd brenner, den kan spille av dvd... den pcen suger, til den prisen... Hvorfor suger den til den prisen? Godt argument... Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Den har visst ikke helt god skjerm Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvor står det hen? På talknotebooks står det at 15.1"en har forskjellig lysstyrke oppe og nede og slikt. Det gjelder visst ikke bredskjermen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Ann-Kristin -> En veldig smart måte å finne ut av slike spørsmål, er å sende mail eller kontakte forhandler. Dersom du kjenner/kontakter en som har den, kan det funke, men det sikreste er å kontakte produsent/forhandler via epost el., noe jeg selv har gjort flere ganger de siste dagene før jeg endelig bestilte stasjonær i deler i går... EDIT: Dårlig topic! Burde være ihvertfall så innledende som f.eks. "Eit bitte lite spørsmål... (bærbar pc)", slik at man får innblikk i hva topicen dreier seg om. Endret 18. juni 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
brainware Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Det betyr at det er CD-Brenner og at den kan lese dvd-plater. Regner med at det kun hadde stått DVD-RW om det hadde vært DVD-Brenner, da den kan lese og skrive i alle formater. Rett meg noen om jeg tar feil. Når det står DVD+-R/RW skal den kunne brenne alle formater, samt lese disse. Eller DVD multi brenner. De brenner også CD R/RW som er readable / re-writeable altså en kan brenne opp igjen. edit: skrivefeil Endret 19. juni 2004 av brainware Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Stemmer det, takker. Går fort litt i surr. Endret 19. juni 2004 av Swag Lenke til kommentar
brainware Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Lurte på om DVD+CDRW Combo betyr både cd brenner OG DVD brenner, eller kun CD brenner? Likeledes med DVD/CD-RW-combo. Er det DVD brenner på denne tru? Mulig det er eit dumt spørsmål, men er litt usikker her, eg. Er det muligens litt individuelt dette, slik at ein må spørre kvar enkelt forhandlar? En må nok lese spec's grundig og ikke la seg lure ja ! Fint at du spør. DVD+CDRW Combo ser ut som noe man skal la seg lure på. Det er faktisk kun DVD spiller og CDRW brenner dvs. du kan bruke Re-Writeable CD-Media dvs. skrive om igjen. De to avartene er altså helt like ! For å bli helt sikker kan en jo spørre selgeren. Stå på ! Way to go ! Endret 19. juni 2004 av brainware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå