Gå til innhold

Farger og streker på skjermen.

Anbefalte innlegg

Kameraten min måtte fylle på vannet igjen på vannkjølinga, pga at CPU'en var ganske varm.

Så skrudde han av, og flyte på, kobla alt sammen igjen og starta.

Og etter det er det bare rare farger, streker og tegn i oppstart.

Veit noen hva det kan være som er feil?

Mvh, Janse og kameraten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har skjedd med meg og, men det car pga et program som heter WindowBlind eller hva det het som bare kunne brukes i Eng versjon av windows. Det har også skjedd pga at jeg ikke hadde kontakten skikkelig i. Det kan også være lurt å se om det er kommet mye støv på skjermkortet som du da støvsuger forsiktig vekk eller prøver å blåse det meste vekk eller om viften på skjermkortet går rundt som den skal, visst det er vifte på det da ;)

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Maskina mi fungerer litt bedre etter natta nå. Prøvde akkurat og starte den. og da så allt helt normalt ut helt fram til jeg skulle velge bruker i windows. da kom det farger og streker, men ikke på langt nær så masse som før...

mvh, Magnus

Lenke til kommentar

jeg har nå gjort allt det dere har fåreslått og jeg har rensa kontaktene til skjermkortet (tom. skjermkabelkontakten) men det er like dårli. vil det da si at kortet mitt er herpa og at jeg må ha meg nytt eller kan det fikses på en eller anna lur måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...