bcorny Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Holder på å lager en applikasjon og har lyst å bruke Internal Frames (ved hjelp av jbuilder). Men jeg har hørt at det ikke er noe særlig å blande internal frames og eksterne frames/dialog bokser. pga vanskeligheter med kommunikasjon/meldingsflyten mellom disse... Noen som har en formening om dette? Er det best å bruke kun internal frames? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Det er en forklaring og kode-eksempler her: http://java.sun.com/docs/books/tutorial/ui...ernalframe.html Så lenge du sender med de argumentene du trenger til JInternalFrame klassen din ser jeg ikke at informasjonsflyten blir noe problem (du må holde tungen rett i munnen da...) Ellers så er det noe du lurer på, så prøv det i en liten app. først (med bare en frame og en int. frame) først, og finn ut hva som går og ikke går. Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Er det mulig å starte opp en internal frame fra en ekstern dialogboks? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hvis du lager din egen dialogbox-klasse kan du sende med referanse til frame'en i bunn når du oppretter dialogboksen, da skal du kunne gjøre alt som er public i frame'en... Dette er ukjent område for meg, men jeg antar det er sånn det må gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå