Gå til innhold

beste spillet nokon sinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste spill....hmm......er vel smak og behag, men mine favoritter er:

 

Soldier of fortune 2. Er det jeg har spilt mest offline og online.

Call of Duty. Digget det, men skulle ønske det varte mye lenger :(

 

Wing Commander serien!!! Dette er de spillene som har okkupert førsteplassen hos meg i flere år!

 

Ellers så kommer Civilization, Simcity, Transport Tycoon, Ports of Call som meget underholdende spill dersom man liker å sitte med kaffen og røyken og planlegge neste trekk ;)

Lenke til kommentar

1.Call of duty

2.MOHAA+Expansion Packs

3.IL2 Sturmovik+Ace Expansion Packs

4.Rally Trophy

5.TOCA Racedriver 1&2

6.BF

7.BFV

8.Far Cry

9.DeltaForce Serien

10.Silent Hunter 2.(SH3 har foreløpig Realese dato til høsten.Har store forventninger til dette,samt Flatout.

Lenke til kommentar

ytterst få som har en seriøs smak her :p

da tenker jeg seff på Metal Gear Solid. Hideo's utrolige spillserie er og blir de beste spillene ever.

 

ellers er det SSX Tricky. rekken min på elysium alps sto faktisk i 3 mnd før en gjøk fra japan slo meg med 300 poeng. BAH!

 

strategi:

starcraft og expo

setlers serien

warcraft

nei forresten, alle blizzard spilla og command&conquer.

age of empires, bortsett fra de nyeste versjonene. ageII var best.(age of kings)

 

Q3, CS, Doom, HL, ja, generelt alle slike fps spill med multiplayer. alle slike er konge å spille på LAN.

 

mario serien var genial, bortsett fra mario64. zelda har jeg spilt pent lite av, men vet det er et bra rollespill.

 

som bordspill må jeg bare nevne mitt litt utenom-det-vanlige versjon av monopol: monopøl. ja, riktig. (dette er et ordentlig spill) det handler seff om å drikke øl. hehe, glassene er faktisk brikkene. kan få frikort for å gå på do og greier.

 

MGS går av med seieren. ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar

1. Gothic 1

2. Gothic 2

3. Operation Flashpoint Serien

4. Medal of Honor serien

5. Call of Duty

6. Morrowind

7. Super Mario serien (Mario64 var jo bare uber morro!)

8. Vice City

9. Neverwinter Nights

10.StarCraft/Warcraft3

 

 

 

 

Hvis dere leter etter et virkelig bra RPG , kj0p Gothic 2 fra Jowood Studios.

Gothic 2 er stappfullt av eventyr,action-og humor,sarkasme og alt anna som man gapskratter av :thumbup:

 

http://www.gothic2.com <-------------- :dribble:

 

 

dere faar unnskylde min bruk av "aa" og "0" istedenfor "å" og "ø" , da dette kommer av min ingame tid i Lineage 2 ...ernte non ø'er der se!

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Titler som jeg mener er verdt å sjekke ut:

 

star wars kotor

neverwinter nights (best online)

baldurs gate 2

prince of persia - sands of time

metal gear solid (1&2)

ninja gaiden :love: (til xbox) (dette er HOT du må prøve det!)

half-life 1 (singleplayer)

zelda spillene (helst til n64)

FINAL FANTASY 7 og 10 selfølgelig! det er de to desidert beste spilla i ff serien! får gledestårer bare jeg hører theme musikken :cry::love:

 

andre online spill må vere unreal serien, quake, team fortress classic :dribble: , og noen fler jeg ikke kommer på akkurat nuh.. skriver fler når jeg kommer på det :p

 

Med det sagt, det beste spillet etter min mening akkurat nå er nok ninja gaiden. Oppfordrer alle til å lese omtalen hos gamer.no

Endret av [Shinobi]
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...