Gå til innhold

beste spillet nokon sinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her må jeg nok holde ved en klassiker. Årsaken er at det ikke er noe spill som har gitt meg like stor glede som dette. Spillet heter Rick Dangerous (IKKE 2'ern) og eksisterer til C64 og Amiga500 (og sikkert flere platformer både originalt og i form av ports).

 

Videre kan jeg vel nevne Quake (originalen), Red Alert, Return Fire, Worms (originalen) som slagere jeg absolutt ikke kan glemme, og som jeg har brukt uendelig antall timer foran.

 

For å være ærlig så er det få av dagens spill som engang kommer i nærheten av å gi meg samme feelingen av enkelte av disse klassikerne. Jeg vet ikke helt hvorfor, men dette er spill jeg liker ALT ved. Grafikken, gameplay, soundtrack/lyd, osv. Av moderne spill synes jeg at Max Payne, og Far cry (sistnevnte var artig, men ble fort kjedelig) er ganske artige spill. Max Payne har faktisk flere av kjennetegnene jeg savner ved de gamle spillene.

Endret av invictus
Lenke til kommentar

Eg får væra litt meir raus.

 

- Command & Conquer serien

- Worms serien

- Grand Theft Auto serien

Spam

Vær så snill ikke ta dette som spam. Det har seg nemlig bare sånn at jeg DIGGER mafia!!!

 

Men det er jo spam...:roll: Om du sender 100 e-poster til ein og samme person på samme dag med samme innhald og skriver "DETTE ER IKKJE SPAM" så er det framleis spam.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Championship Manager serien har gitt meg usannsynlig mange timer moro foran skjermen. Får jo litt syke kunnskaper når man spiller dette spillet. Hvem av dere visste at det finnes en dribleglad høyreving på East Bengal? Hans kallenavn er Mama, det ordentlige er Malswamtulanga.

 

CM 01/02 var fantastisk bra, kanskje den beste.

CM 03/04 med transfer-update og siste patch fra SiGames er også helt rå.

 

Et MUST å spille for enhver fotballIDIOT!

Lenke til kommentar

Ingen rangert rekkefølge:

 

Hele GTA serien.

Hele Resident Evil serien.

Halo: Combat Evolved

Hele Metal Gear Solid serien.

UT 2003 og 2004

Far Cry

Max Payne 1 og 2

Red Alert serien.

Mafia

 

Noen.. :wee:

 

edit:

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Star Wars Galaxies

 

Spyro serien spilte jeg før, artig. :green:

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Far Cry og Red Alert 2 er vel dei eg synest er det beste spela som eg likar...

Hehe, FarCry er skummelt :(:p jeg tør ikke spille det :p red alert er jo bra men jeg synes det er for mye urealistisk

 

men Command & Conquer Generals Zero Hour er bra :) men vanskeli :blush:

- notalive

 

 

 

 

Edit: skriveleif

Edit: enda en skriveleif

Endret av notalive
Lenke til kommentar

alså det eg vil si er det beste spillet eg noen gang har spillt, det MÅ vere Final Fantasy 7, SINSYKT bra game play, bra story alt er drit bra med det,

vi har jo oxo ffx som er et sinsykt bra spill, og vi har seff kotor, warcraft, morrowind (med exps) Gothic 2, som alle er DRIT bra spill :D

 

det er mange fler oxo, men kommer ikke på dei akkurat nå..

Lenke til kommentar

Spyro serien spilte jeg før, artig.  :green:

 

Hehe, jeg spilte også Spyro serien før når jeg var liten. Jeg hadde hele samlingen til PS :D

 

Jeg vet ikke helt hvilkne spill jeg liker best... Jeg får bare nevne noen jeg kommer opp i farten...

 

Dette er tilfeldig rekkefølge:

 

Command and Conquer serien.

Grand Theft Auto serien.

Splinter Cell serien.

Battlefield serien.

Max Payne 1 og 2.

Medal Of Honor: Allied Assault! (Spilte dette mest før da)

:thumbup:

 

Og jeg har snart tenkt meg og kjøpe Half Life Generation 3, det inneholder Half Life spillene og CS. Jeg har aldri spilt Half Life før :blush: Men jeg hadde tenkt og prøve det, siden jeg har hørt så mye bra om det. Så da blir vel det på listen min etterpå.

 

EDIT: Glemte og legge inn Max Payne spillene :blush: Kan jo ikke glemme de kongespillene! :D

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Her må jeg nok holde ved en klassiker. Årsaken er at det ikke er noe spill som har gitt meg like stor glede som dette. Spillet heter Rick Dangerous (IKKE 2'ern) og eksisterer til C64 og Amiga500 (og sikkert flere platformer både originalt og i form av ports).

Ja, rick dangerous var jo genialt da! :thumbup::thumbup::thumbup:

Det var så gøy å se når den lille tjukke fyren sprang fra den rullende steinen og da han ravet rundt i de nokså indiana jones lignende plassene!

Men la meg få dette riktig, var Rick dangerous en parodi på Indiana Jones, eller bare en etterligning?

 

Mens vi snakker om Indiana jones, kan jeg vel si at jeg er en STOOOOR fan av Fate Of Atlantis!

GENIALT SPILL!!!!!!

 

Kanskje jeg har skrevet i denne tråden før, men jeg vil bare si om og om igjen at Gothic 2, Unreal (1ern), SW KOTOR, Hitman, SW JK: Mysteries of the sith, SW JK Jedi Outcast, Splinter Cell, Far Cry, Outlaws, BF1942, Rainbow six (alle sammen!), RAMA, Duke Nukem og HL er/var noen sin tids beste spill!!!!

Kommer ikke på flere i farten...hehe :D

 

EDIT: litt off topic, men...

Hehe, jeg spilte også Spyro serien før når jeg var liten. Jeg hadde hele samlingen til PS

 

Da kan du ikke være svært gammel! hehe.... :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...