sweetness Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) (Mafia)Ingenting å sette fingeren på. Har hørt rykter om en oppfølger også Mangel på frihet (og det jeg hørte er at de laget Mafia som en test for grafikkmotoren deres) on-topic: Heroes of might and magic III Gta III (VC) Halo Splinter Cell Tony Hawk pro-skater (sett hvilket tall du vil bak) Transworld snowboarding Enter the matrix Pizza Tycoon Hitman (sett hvilket tall du vil bak) mangel på hukommelse hindrer økning av denne posten Endret 27. juni 2004 av dub Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Syndicate Wars (ufattelig fett MP, synd det funka så dårlig) Deus Ex Half-Life Total Annihilation Max Payne Endret 27. juni 2004 av GeirGrusom Lenke til kommentar
mESA Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg kan no lage en liten liste 1. Zelda (WoW Så genialt)Alle spillene 2. Max Payne (action i slow mo)1, ikke 2 3. Red Alert 2 4. Super Mario (Husker ikke tittel, men det er da han blir vaskebjørn og frosk) 5. Grand Theft Auto 3 Orker ikke lage lengre liste, men de spillene står no i rekkefølge. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Synd å se at så få liker Deus Ex som jeg mener må være et av de mest addictive spillene jeg har spillt Ellers blir det: 2. GTA VC 3. Far Cry 4. Half Life 5. Max Payne I og II 6. Hele C&C serien 7. BF serien 8. Age of empire 9. Age of Mythology 10. Commandos 3 Kunne skrevet en laaaaaang liste men dette er vel favorittene. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hmm ganske vanskelig egentlig, det er da så mange, men det må bli WC3. Tett etterfulgt av FFVII tenker jeg. WC3 stikker av med seieren pga av LAN muligheten. Lenke til kommentar
Akix Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 har egentlig ikke noen spesielle favoritter men nevner noen som er kule Monkye Island er bare konge Starcraft er jo bra det å Gohtic 1&2 er konge (gleder meg til ex. og 3(vis den kommer)) BF er jo bra det å Trackmania er det beste bilspillet jeg har spilt ass er vel ikke noe mer enn de spillene jeg syntes er bra Lenke til kommentar
Imho Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 -Starcarft (selfølgelig) Og battlefield (selvfølgelig) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Synd å se at så få liker Deus Ex som jeg mener må være et av de mest addictive spillene jeg har spillt enig... spillet kan spillles igjenom mange ganger siden d er så mange måter og gjøre d på Men IW suger. Endret 30. juni 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) dobbelpost. Endret 30. juni 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Synd å se at så få liker Deus Ex som jeg mener må være et av de mest addictive spillene jeg har spillt enig... spillet kan spillles igjenom mange ganger siden d er så mange måter og gjøre d på Men IW suger. Ja, de bommet skikkelig på Invisible War.. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 IW suger egentlig ikke, men pga elendig portering (skulle ikke vært lovelig!) så ble det jo så buggete og det fikke elendig grafikk. Ion Storm skulle ha vært risa opp litt! Deus Ex (1) var jo konge, sangene er jo geniale! Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 IW suger egentlig ikke, men pga elendig portering (skulle ikke vært lovelig!) så ble det jo så buggete og det fikke elendig grafikk. Ion Storm skulle ha vært risa opp litt! Deus Ex (1) var jo konge, sangene er jo geniale! Synes IW var skikkelig rotete, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
ulMo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 topp 3: -half-life -half-life -half-life Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Topp 3: 1) Heile Super Mario serien til NES. 2) Command and Conquer serien 3) Zelda serien Lenke til kommentar
leddja Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 beste spillet noen sinne.. er uten Tvil Metal gear solid spillene.. (skulle kanskje tadt lengre tid en 4 timer og klare 1'ern , men verdens beste spill) *drømmer om re make av mgsx til xbox* Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) Støttes fult ut. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 1. Final Fantasy VII 2. Counter Strike 3. Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) 4. Super Mario 64 5. FF: X FF: IX Lenke til kommentar
haavve Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Baldurs Gate serien er genial. KOTOR er også veldig bra Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ka er det beste spillet noen sinne? det er eit spørsmål som eg vil ha svar på. For min del er det BF serien. Samme her Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nittitallet bragte med seg mye snacks på rollespillfronten; - Fallout 1 & 2 - Baldur's Gate 1 & 2 - Icewind Dale - Divine Divinity - Diablo - Might & magic-serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg