Gå til innhold

Er musikk som f.eks Limp Bizkit ekte rock?

Anbefalte innlegg

Mitt svar er 'nei', fordi verken det eller Linkin Park er ekte rock. Ingen av dem har noen rock 'n roll stemning i det hele tatt. Ingen av dem har f.eks gitarsoloer. De har samme stemning som Technomusikkere, med unntak av at musikken er litt annerledes. Det finnes riktig nok verre musikk, men ikke innenfor rocken. :thumbdown:

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt svar er 'nei', fordi verken det eller Linkin Park er ekte rock. Ingen av dem har noen rock 'n roll stemning i det hele tatt. Ingen av dem har f.eks gitarsoloer. De har samme stemning som Technomusikkere, med unntak av at musikken er litt annerledes. Det finnes riktig nok verre musikk, men ikke innenfor rocken. :thumbdown:

Noen synspunkter?

Du er en idiot. Ikke ekte rock fordi det ikke er gitarsoloer?

Gjør det vondt?

Bare fordi du ikke liker en gruppe betyr ikke at du kan ekskludere de fra sjangeren du liker så godt.. Og IHVERTFALL ikke for noe så triviellt som gitarsoloer.. Jeg liker ikke Bon Jovi, så det er ikke rock mer.. Det er herved tranze :roll:

Lenke til kommentar

...System of a Down blir vel ofte klasifisert som numetal, samme med Machine Head

EDIT: Er det ikke ironisk at folk som ikke liker numetal surtrer over at numetallare sutrer?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

NuMetal er i praksis metal som har innflytelse fra andre metal typer...

Nesten all numetall har innflytelse fra jazzen(først og fremst på bassgitar og trommer)...

Ellers så varierer innflytelsen... numetal trenger ikke har spor av rap eller hip hop for at det skal være det. og gitar soloer er ikke forbudt fordi om det ikke er så vanlig med numetallen.

Som sagt: Nu metal er rock!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...