Ueland Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Etter ønske er nå bokforumet opprettet, behave folks Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Skal dere oppleve noe stort, så les Da Vinci-koden av Brown, men særlig The shadow of the wind av Zafon. Stor opplevelse det siste! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvis dere vil ha noe enda større en det igjen så leser dere manga Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hmm, antar denne delen også omfatter faglitteratur da. Må jo nesten det ja. Flott med bokforum egentlig, sikkert mange som vil diskutere dette. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Skal dere oppleve noe stort, så les Da Vinci-koden av Brown, men særlig The shadow of the wind av Zafon. Stor opplevelse det siste! The da Vinci Code er den mest fabelaktige, superbe og RÅESTE boka jeg noensinne har kommet over. Virkelig et must Gøy med bokforum forresten Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvordan type bok er da vinci - code ? Jeg sverger til fantasy med Wheel of Time & Lon-Toby & The Riftwar saga. Tre beste seriene jeg har lest. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Du kommer til å ELSKE Da Vinci Code. Du må bare tro meg. Ehm, å å forklare hvordan type bok det er blir litt vanskelig. Handlingen foregår i nåtiden og handler hovedsakelig om å løse koder basert på diverse kodespråk. Symbolikk og annet utrolig stilige greier. Men så er ikkke det hva den egentlig HANDLER om da. Jeg tror rett og slett abre ikke at jeg har lyst til å utdype mer for en hver liten setning vil egentlig være en spoiler, og denne boka her er bare på absolutt superb at du ikke burde ha dem. Jeg er selv en fantasyfan og denne boka slkled bare rett inn på toppen av favorittene mine. Selv om den vel egentlig ikke er en fantasy da. You'll just have to read it! Endret 19. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm, tror kanskje jeg må lese "Da Vinci Code" nå. Hagler jo med lovord. Massiv murstein på 5000 sider eller vanlig romanstørrelse? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 400 sider tror jeg. Normal romanstørrelse Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Endelig kom det er bokforum! Jeg sendte en søknad til en moderator for en god stund siden, men han sa jeg skulle kontakte en annen person igjen, noe jeg ikke gadd. Så, veldig flott at det kom! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 her sender eg inn ønske omo bok forum. Og så nor det kommer så får eg det ikkje med meg jaja sånn kan det gå. bra det er oppe no då Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jeg synes vel egentlig at et eget bokforum var en nokså dårlig idé. Det er så smalt, liksom, for det er så mye av den gode litteraturen som aldri kommer i bøker. Hva med å dra det litt lenger, og istedet kalle kategorien for "Litteratur", så kan vi diskutere lesing og skriving (merk, interesse fordoblet) av romaner, noveller, kåseri, poesi, osv. Så slipper vi liksom å ta ting som er så nært relatert til bøker i Annet-forumet. Endret 2. juli 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Artikler & historier på nett er jo også litt artig, ja. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja. Og så mye mer... Bøker er jo bare dingsebomsen den kjente litteraturen havner i. De skrivelystne som henger her hadde sikkert dratt nytte av denne kategorien om navnet hadde blitt forandret, slik at den på en måte ikke utestenger folk som ikke har slått gjennom og fått sakene sine trykt. Hvis det er riktig å poste et diskusjonstema om moderne litteratur i denne kategorien, moderatører, er vel navnet litt misvisende ettersom moderne litteratur brer seg over flere områder enn akkurat bokverdenen. Foreslår derfor at navnet endres til "Litteratur", eller enda bedre "Språk og litteratur", ettersom de to har rimelig mye med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ikke dumt, sanoj_20! Slenger meg på den! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Går tegneserier inn under denne kategorien eller? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Går tegneserier inn under denne kategorien eller? nei. finn ditt eige forum din forskrude super helt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Går tegneserier inn under denne kategorien eller? ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå