Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei. I det siste virker det som at min PC-cillin har fått en slags uforklarlig "hick-up." Som alltid sjekker den etter oppstart om det ligger noen nye virusdefinisjoner (osv.) på Trends servere, for deretter å laste ned de aktuelle. Men i det siste har den aldri gått lei av å laste ned oppdateringer: først lastes oppdatering (f. eks) 009.794 ned, programmet restarter og vil på nytt laste ned akkurat den samme oppdateringen. Og dette bare fortsetter i det uendelige. Er det noen måte å fikse dette på uten å reinstallere hele programmet? Er redd jeg har rotet bort Cd-en med tilhørende registreringskoder... Lenke til kommentar
b21a Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Vet ikke hvilken versjon du snakker om, men min gamle Pccillin 2000 har for vane å få hikke hvis den får et server avbrudd når den oppdaterer. Løser seg hvis jeg oppdaterer manuelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det hjelper ikke å oppdatere manuelt heller, den vil fremdeles laste ned den samme enda engang. Flere tips, noen? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Prøv å kontakte Trend, de er flinke til å gi løsninger.........så fremt du har gyldig lisens..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Prøv å kontakte Trend, de er flinke til å gi løsninger.........så fremt du har gyldig lisens..... Lisens har jeg. Da får jeg kontakte dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Nå er jeg imponert! Sendte en mail til Trends tech-support lokalisert i Usa, og fikk en høflig, velskreven mail og en godt forklart fremgangsmåte tilbake etter bare et par timer. Jammen ga han meg ikke en ettårig lisens for 2003-versjonen gratis, også. Det var langt mer enn jeg hadde forventet. Han valgte dog den letteste veien ut ved å gi meg 2003-versjonen fremfor et ordentlig svar, men det plager selvfølgelig ikke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå