ptfe Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hehe... skam å starte et nytt thread for dette, men jeg sitter virkelig d\fast her! Fikk min nye telefon nå nettopp, LG G5400, og ville ha vekk logoen! Jeg fant ikke nå instillinger for det noe sted, og gikk det drastiske steget å bestilte en blank logo! Jeg fikk en sms med et bilde av... ingenting... akuratt det jeg ville ha! Lagret bilde som "Blank logo", men nå finner jeg det ikke igjen! Hvor er det jeg går får å se alle bildene mine egentlig? Og når jeg omsider, hvis mulig, hvordan setter jeg den som operatør logo? Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 kan hende bildet ligger på "min mappe" under Moro&Verktøy menyen.. For å endre bakgrunn går man på: Instillinger->Telefon-Instillinger->Vis Instilliger->Bakgrunn! Lenke til kommentar
ptfe Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Duh! Der var bildet ja... men jeg skal ikke ha det som bakgrunn... bare få bortr den iriterende "NetCom" logoen som er over balgrunnen min! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 veit ikke om det går... si fra hvis det går da har en lg g7100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå