-Pondus- Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har nå hatt vannkjølingen min gående i ca 1år uten og bytte vann og lurer på når dette burde skiftes? Jeg bruker destillerte vann med 10-12% frostveske + glowmotion? Vannet er like rent og pent som når jeg tok det i.. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 tror du ikke behøver å bytte vann.... men det er jo kjekt en gang i blandt.... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Etter hva jeg har hørt her på forumet tidligere, så må du bytt vann 1 gang hvert 2-3. år.. så du kan nok vente litt.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg bytter vann hver 2 mnd ca jeg..men hvis vannet ditt er like klart så kan du bare la det gå i slangene ei stund til Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Angående frostvæske, tror jeg det er lurt og bruke av den "røde" typen. Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Angående frostvæske, tror jeg det er lurt og bruke av den "røde" typen. Er det noen grunn til det eller skal vi bare tro deg? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Er det noen grunn til det eller skal vi bare tro deg? Jeg bruker den "vanlige" blå og funker som f...! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg bruker den "vanlige" blå og funker som f...! jøss finnes det en blå? bruker rød jeg Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvor får man kjøpt den røde? Mener å ha hørt at det er Shell som har den, stemmer det? Nesten all frostvæske er blå. Personlig har jeg aldri sett rød. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 når ej jobba på shell kan ej bare huske at vi hadde blå men er ikkje heilt sikker Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Er vel volkswagen som kjører med rød Passaten min gjør det... Den røde tåler kulde bedre forresten. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Jeg bruker blå, ser ingen grunn til og kjøpe rød, funker fin med den blå Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Tror forskjellen ligger i at den ene tåler varme bedre enn den andre, men er ikke sikker på hva som er hva Hvis det ikke er noen tegn til "fusk" i vannet så er det jo bare å kjøre på med det, det hadde hvertfall jeg gjort Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Den blå er vel den vanligste, den røde kom tror jeg pga. alu raddiser i biler spiller sikker ingen rolle hvem du bruker, MEN IKKE BLAND DEM!!!!!! . Da tetter alt seg. PS. VW (eller verdens største søppel produsent) har kommet med en ny frostveske som kan blandes med begge pga. dette problemet. Lenke til kommentar
soink Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 jøss finnes det en blå? bruker rød jeg øhm, har selv grønn frostveske...? det stod utenpå at den skulle tåle -36.... Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tror den grønne er den nye, som kan blandes med både blå og rød uten at den blir tykk og tetter systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå