Martins Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er det bedre å kjøpe PC deler til Høsten istedenfor nå om sommeren.. Siden det er fint vær å kan være ute Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ehm... Klarer du virkelig ikke å svare på det selv? Lenke til kommentar
above Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 JA..visst du kommer til å ha noe å gjøre på i sommer! Men selv kommer jeg til å sitte her i hele sommer pga jeg ikke har en dritt å foreta meg.. "&¤#"&¤ for et kjedelig liv jeg har!!! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 En annen fordel er nok at det har skjedd utvikling på pc makrkede allerede til høsten. Lenke til kommentar
pett Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 En bra ting er jo at x800 og co har vært på markedet en stund til høsten, så da blir det billigere... er som oftest lurt å kjøpe seg ny pc minst et par måneder etter et stort slipp av deler sånn som nå... Men om du gidder å vente er jo en annen sak... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 er som oftest lurt å kjøpe seg ny pc minst et par måneder etter et stort slipp av deler sånn som nå... Jah, på denne måten får produsentene luket vekk en del barnesykdommer på produktene før du kjøper Lenke til kommentar
Shader Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 er som oftest lurt å kjøpe seg ny pc minst et par måneder etter et stort slipp av deler sånn som nå... Jah, på denne måten får produsentene luket vekk en del barnesykdommer på produktene før du kjøper Jepp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå