Braathen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hei, Jeg lurte på om det var noen her på forumet som kunne hjelpe meg og en venn med å ordne designet på hovedsiden? Vi har ett forum oppe å, men er ikke link til det på hovedsiden. Dette er ikke problemet, men vi skulle gjerne hatt på hovedsiden noe som viser de 3 siste innleggene i forumet, noe som f.eks dette: www.fmnorge.com her ser dere de 3 siste innleggene i forumet på hovedsiden. Når forumet får link fra hovedsiden ordner vi når vi har fått webhotell og domene. Kan noen hjelpe oss med dette? Link til siden nå er: www.flikkflakk.net/fmsiden Takker for all hjelp vi kan få Endret 18. juni 2004 av Braathen Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 er ikke riktig sikker, men burde ikke dette ligge i PHP delen av forumet? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 skjønner ikke helt hva dere skal med denne siden ... fmnorge har monopol på dette spillet fra før ... og finnest allerede altfor mange slike sider ... Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 det kan godt hende er ny her på forumet, eller har ikke vært innom her så ofte da.. Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) hadde vært veldig fint om noen tilbød seg å hjelpe oss isteden for å kritisere det vi har tenkt å gjøre Endret 18. juni 2004 av Braathen Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 jeg kritiserer ikke, jeg lurer Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 greit det Håper det er noen som vil hjelpe oss da! Hadde vært gøy med litt proff hjelp.. Lenke til kommentar
Martins Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ja kan dere hjelpe oss eller? Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Vær så snill en eller annen som kan en del med data!! Skal ikke mase mer, men vær så snill! Hjelp oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Les retningslinjene, og merk dere spesielt punktet som omhandler "bumping." Så får du kanskje hjelp og ikke bare en stengt post. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 OMFG! Sorry at jeg sier dette, men det var da et helvete til mas! Bumping er ikke tillatt her på forumet, dessuten finnes det utallige howto's ang. 5 siste poster på diverse forumløsninger. www.google.com Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 oki? koselig forum!! Tror jeg spør ett annet sted jeg Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Enkelte fortjener ikke å få hjelp... Lenke til kommentar
Braathen Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Takk! Blir litt irritert! Er så ufattelig mange datagenier som kunne tilbytt oss hjelp med en gang men neida, Isteden begynner dem å kritisere siden vi har tenkt å lage. Går vel ann å hjelpe noen som ikke er så flinke som dere med en liten ting? Greit det! Takk for meg! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ok... Hva lurer dere på egentlig. Er det hvordan dere får de tre siste mld fra forumet opp på forsiden? Uansett holder ikke designet sånn som det er nå til en fm side. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Denne trådet tar kaka.. *bookmarke* At det går an.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Greit at du spør, men når du/dere poster 2-3 poster etter hverandre med 2 minutters mellomrom virker det fullstendig mot sin hensikt. I mitt innlegg lenger oppe planlagte jeg å vise en metode å få 3 siste poster på et phpBB forum, men i tiden fra jeg leste tråden til jeg trykket add reply var det pinadø kommet et tredje maseinnlegg fra du/dere, og da var begeret fullt. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Designet deres minner meg ikke om noen CM side... og likte ikke hvordan pilen endret seg når man holdt over en link.... spørr på FMnorge om det scriptet da... Og som en annen sa : www.fmnorge.com har monopol på FM/cm serien! mange seriøse brukere på forumet har de også.,.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Da stopper vi. Webdesignfolka er som regel de som svarer raskest på tråder, men dere er søren meg de mest kritiske og hakkete når noe ikke passer dere heller. Har dere ikke noe konstruktivt å komme med så lar dere være å poste i tråden. Mener dere at noen bryter retningslinjene så trykker dere report. Dere begynner ikke å kjefte løs på brukern da dette som regel er brudd på minst to av retningslinjene her. Braathen og Martins: hvis dere bestemmer dere for å holde dere på dette forumet så bør dere lese retningslinjene og ikke bumpe tråder på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg