Gå til innhold

Design Til side

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg lurte på om det var noen her på forumet som kunne hjelpe meg og en venn med å ordne designet på hovedsiden? Vi har ett forum oppe å, men er ikke link til det på hovedsiden. Dette er ikke problemet, men vi skulle gjerne hatt på hovedsiden noe som viser de 3 siste innleggene i forumet, noe som f.eks dette: www.fmnorge.com her ser dere de 3 siste innleggene i forumet på hovedsiden. Når forumet får link fra hovedsiden ordner vi når vi har fått webhotell og domene.

Kan noen hjelpe oss med dette? Link til siden nå er: www.flikkflakk.net/fmsiden

Takker for all hjelp vi kan få :)

Endret av Braathen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Les retningslinjene, og merk dere spesielt punktet som omhandler "bumping." Så får du kanskje hjelp og ikke bare en stengt post. :)

Lenke til kommentar

Takk! Blir litt irritert! Er så ufattelig mange datagenier som kunne tilbytt oss hjelp med en gang men neida, Isteden begynner dem å kritisere siden vi har tenkt å lage. Går vel ann å hjelpe noen som ikke er så flinke som dere med en liten ting? Greit det!

Takk for meg!

Lenke til kommentar

Greit at du spør, men når du/dere poster 2-3 poster etter hverandre med 2 minutters mellomrom virker det fullstendig mot sin hensikt. I mitt innlegg lenger oppe planlagte jeg å vise en metode å få 3 siste poster på et phpBB forum, men i tiden fra jeg leste tråden til jeg trykket add reply var det pinadø kommet et tredje maseinnlegg fra du/dere, og da var begeret fullt.

Lenke til kommentar

Designet deres minner meg ikke om noen CM side... og likte ikke hvordan pilen endret seg når man holdt over en link.... spørr på FMnorge om det scriptet da...

Og som en annen sa : www.fmnorge.com har monopol på FM/cm serien! mange seriøse brukere på forumet har de også.,..

Lenke til kommentar

Da stopper vi.

Webdesignfolka er som regel de som svarer raskest på tråder, men dere er søren meg de mest kritiske og hakkete når noe ikke passer dere heller.

Har dere ikke noe konstruktivt å komme med så lar dere være å poste i tråden. Mener dere at noen bryter retningslinjene så trykker dere report. Dere begynner ikke å kjefte løs på brukern da dette som regel er brudd på minst to av retningslinjene her.

Braathen og Martins: hvis dere bestemmer dere for å holde dere på dette forumet så bør dere lese retningslinjene og ikke bumpe tråder på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...