Limbeck Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Jeg vil skaffe meg en mobil som er godt designet for wap og internett. Det er viktig med en stor klar skjerm, mens ting som kamera er mindre viktig. Hadde vert fint om den hadde bluetooth. Noen som har noe forslag om hvilken mobil jeg bør skaffe meg? Følg instruksjonene i parantesene. Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: -Kalender: Nei. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Nei. -JAVA: Nei. -Email klient: Nei. -Spill: Nei. Form: -Klapp -Vekt: ikke viktig. -Antenne: Helst intergrert antenne. Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm Så stor og klar som mulig -Touchscreen: Nei Pris: Bør ikke passere 3000 Diverse: -Merke: Ikke viktig. -Kamera: Nei. -Videokamera: Nei. -Symbian: Vet ikke hva det er:) -Triband: Også usikker -Infrarød port: Ja -Bluetooth: Helst Ja. -Minne: Min 2 Mb -Minnekort?: Nei. -Polyfoniske ringetoner: Nei -MP3: Nei. -Radio: Nei. -Wlan: Nei. -3g(UMTS): Vet ikke hva det er Endret 18. juni 2004 av Limbeck Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) samsung e700 passer det meste, men støtter desverre ikke bluetooth.. hvis du ikke trenger å ha klapptelefon kan du jo se på de nye sony ericsson-telefonene, og såklart noen nye nokia'er.. velkommen til forumet Endret 18. juni 2004 av datating Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hva med en motorola v600? specs: Integrert kamera Skjerm LCD-skjerm - farge Display (2.) LCD-skjerm Antall linjer 7 Displayoppløsning 176 x 220 piksler Fargedybde 16-bit (65000 farger) Telefonbokkapasitet 1000 navn & numre SIM-kortbasert register 250 navn & numre Vibrerende alarm Data/faks-funksjon Mobil e-mail Internett-leser Antenne Ekstern Flash-minne Flash 5 mb Teknologi GSM Bånd GSM 850/900/1800/1900 (Quadband) Batteri Oppladbar - litiumion - 700 mAh Taletid Opp til 450 min Beredskapstid Opp til 230 t Dimensjoner (BxDxH) 4.8 cm x 2.2 cm x 9 cm Vekt 124 g Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Takker for gode forslag. Lurer litt på den nye motorola Mpx200, men er redd for hva prisen vil være. Lurer på om den har en bedre internett leser enn de andre. Motorola V600 sog interesang ut. Samme med samsung e700 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Siemens SX1 er vel fin å bruke til nett-surfing, med Opera og GPRS klasse 10? Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 En norsk test av Motorola MPx er tilgjengelig her: http://www.mysmartphone.no/modules.php?op=...howcontent&id=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå