BilkY Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei jeg kjøpte et soyo kt600 for en stund siden og har aldri vært så plaget med en pc som jeg har vært etter at jeg kjøpte det.. Jeg kan ikke spille noe som har med half-life å gjøre for da låser maskinen seg bare.. bios vil ikke auto allokere cpu'en min så der må jeg låne min søsters cpu hver gang jeg har reset'et bios... Explorer.exe klikker i windows støtt og stadig.. spesielt hvis jeg skal åpne en video fil, men ellers også.. det skjer konstant.. og ting er akkurat det samme fordi om jeg formaterer og legger inn windows på nytt.. sikkert noe jeg har gjort over 100 ganger nå.. jeg tror at det eneste spillet jeg kan spille uten problemer er warcraft... cpu'en kan jobbe som en gal uten at jeg gjør noe som helst.. da må jeg stoppe explorer.exe og starte prosessen på nytt igjen.. da er den normal igjen.. hva kan all denne dritten skyldes.. har jeg programvare feil et sted? isåfall hva kan det være? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sjekk at du har alle riktige drivere installert. Heter forresten merket Soyo? I såfall lurer jeg på hvor du har kjøpt det, på nille eller enda verre elkjøp? BTW. kt600 chipset duger kun til å pynte søplebøtta... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kan nesten høres ut som om hovedkortet ditt ikke liker ramen din. Hva slags ram har du? Du byttet kun hovedkort? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Du kan jo teste delene dine i en annen pc... høres ikke noe særlig bra ut verfall EDIT: @lungemannen: avataren din er for stor Endret 20. juni 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
BilkY Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 HK skal støtte rammen ja.. Soyo kortet ble kjøpt på hardware.no nei jeg får bare prøve alt av deler i en annen pc Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 har aldri hørt om Soyo. men test alle delene dine i en annen pc og bytt de delene som er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå