KriB Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Fikk i dag mitt nye lydkort Soundblaster Audigy 2 ZS og jeg må si at jeg er målløs! Lyden i headsettet er krystallklar og jeg hører detaljer på cd-ene mine jeg aldri har hørt før! Og jeg som trodde at det ikke ville ha noe å si med forskjellige lydkort, men bare tenkte at jeg måtte jo oppgradere noe på pc-en når feriepengene tikket inn på konto... Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Har du prøvd Sound Audigy SB 2, eller andre i familien, så du kan gi en sammenligning? Har selv SA SB 2 ZS HØYT på min ønskeliste , men koster jo litt... det også Endret 19. juni 2004 av Daguerreo Lenke til kommentar
KriB Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Har kun brukt Soundstorm og de andre brikkene som er integrert på MSI's Socket A kort. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hehe, jeg vet hvilken overgang det er ja!! Fikk bakoversveis da jeg gikk over fra onboard msi-lydkort til suondblaster 5.1 player! Stor forskjell bare der, men forventer ikke store forskjellen når jeg snart skal bytte til audigy 2... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Fikk i dag mitt nye lydkort Soundblaster Audigy 2 ZS og jeg må si at jeg er målløs! Bare vent til den dagen du oppgraderer til et skikkelig lydkort... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Kan du se om Audigy 2 har støtte for Dolby Digital ut? Sånn at surroundanlegg får no skikkelig å jobbe med når jeg skal spille UT2004? Hva er et "skikkelig" lydkort da? Problemet med dem er liksom prisen og det at de mangler EAX Advanced HD som er vanvittig bra til spill. Men som sagt jeg vil ha Dolby Digital ut og ikke PCM, kan den få til dette? (i alle situasjoner... ikke bare AC3 passthroug)? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Prodigy 7.1 , det ER et veldig bra lydkort. Personlig synes jeg det er bedre enn 2 ZS og skal kjøpe prodigy kortet såfort jeg kan Merket er audiotrak forresten! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Prodigy 7.1 , det ER et veldig bra lydkort. Personlig synes jeg det er bedre enn 2 ZS og skal kjøpe prodigy kortet såfort jeg kan Merket er audiotrak forresten! kan dette outputte dolby digital til forsterker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå